loading...

مرجع تخصصی بروزترین مقالات سئو

بازدید : 10
چهارشنبه 12 بهمن 1401 زمان : 10:07

در ابتدا بایستی اظهار کرد بهینه سازی و ساخت وب سایت ، تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند. اگرچه می اقتدار اشتراکاتی میان seo سایت و ساخت سایت قائل بود البته درین نوشته‌ی علمی سعی داریم این دو مضمون‌ را دقیق مقایسه کنیم. نسبتاً آحاد کسب و کارها با راه اندازی یک سایت اینترنتی میتوانند فروش و درآمد خود را افزایش دهند. ولی ما یحتاج است وب سایتی کاربردی ، جالب و باصرفه داشته باشند. دقیقا اینجاست که تفاوت دربین سئو و طراحی مشخص می‌شود.

آموزش سئو مشهد

در صورتی‌که فرآیند تجارت اینترنتی را به دو مرحله تقسیم کنیم ، در مرحله اول با ساخت وب سایت ، شروع تارنما یا فروشگاه اینترنتی راه اندازی می شود و در مرحله دوم وظیفه سئو می‌باشد که تبلیغات و بازاریابی ، افزایش بازدید و بهبود جايگاه در موتورهای جستجو را اجرا دهد.

جهت مقایسه تفاوت ساخت سایت و بهینه سازی بایستی ذکر کرد که در واقع او‌لین ، صرفا یک بار آن هم برای شروع کار وب سایت اعمال میشود ، ولی سئو یک پروسه بعدازظهر ای می‌باشد که می بایست در طول مجال و همواره بر روی یک تارنما صورت بپذیرد.

آموزش سئو در مشهد

سئو یکی بخش های ضروری در صنعت وب میباشد که با سرعت زیادی در موقتا پرورش و توسعه و گسترش می‌باشد و باید پس از طراحی جهت افزایش سایت انجام شود. بهینه سازی به عنوان یکی ابزارهای اصلی بازاریابی آنلاین ، شناخته میگردد و مجموعه ای از تخصص های ساخت سایت ، اپ نویسی ، مارکتینگ و تبلیغات را دربرمی گیرد.

برای اینکه روئت کرد بهتری نسبت به این دو روند داشته باشید، استارت هر یک و اقداماتی که شامل می‌شوند را توضیح می‌دهیم.

چه اقداماتی در ساخت وب سایت جاری ساختن می شود؟
در طراحی هدف فعال‌ساز‌ی یک تارنما به زیباترین شکل ممکن هست. اما جذابیت بصری در کنار براورده نمودن کل امکان های مدنظر کارفرما. ساخت سایت اقداماتی می باشد که جهت به کار گیری از سایت ظاهر کلی را ایجاد کرد می کند. این پروسه برنامه ریزی و ایجاد کرد موادسازنده سایت شما میباشد ، از ساختار و دکوراسیون گرفته تا تصاویر ، رنگ ها ، فونت ها و گرافیک.

طراحی دارای اجزای متعددی می باشد که به مراد ایجاد کرد امکان استعمال کامل از تارنما با یکدیگر در تعامل هستند. از جمله طراحی گرافیک ، طراحی تجربه مخاطب ، طراحی رابط کاربری. این عناصر طریق نمایش و همت یک وبسایت در دستگاه های مختلف را گزینش می کند.

اگرچه میتوان seo وبسایت را زیرمجموعه ای از طراحی وب دانست، البته این دو تماما متعدد میباشند. همچنین طراحی با توسعه و گسترش وب نیز مختلف می باشد. هنگامی در موقتی ساخت تارنما میباشید ، هم به طراحی سایت و هم به توسعه وب نیاز دارید. اگرچه می توانید از قدرت های طراحان وب را که گسترش دهنده وب و UX نیز میباشند، سود بگیرید.

مهم ترین اقداماتی که در طراحی و پیش از فرایند بهینه سازی وبسایت ایفا میگردند که بایستی از طراح وبسایت خود انتظار داشته باشید، عبارتند از:

طراحی قالب گرافیکی
بارزترین عنصری که در طراحی، اعمال می گردد، قالب گرافیکی سایت است. قالب تعیین کننده ویژگی های بصری، چهارچوب و ساختار وب سایت می باشد. بخشی از قالب به وسیله طراحان گرافیک ایده پردازی و تعیین می‌گردد و به وسیله طراحان وب اجرا می‌گردد. این نصیب می بایست به طور کامل هم خوانی با حوزه شغل تارنما و براساس تکنیک های بازاریابی و رعایت اصول طراحی گرافیک صورت بپذیرد. یک طراح وب ممکن است با گرافیست برای موادسازنده بصری مانند تصاویر تعامل داشته باشد ، البته در نهایت طراح وب همه این بخشها را در کنار هم قرار می‌دهد تا قالب پایانی پدید آید. طراحی منو، فوتر، سایدبار، فاصله بخش های مختلف برگه، چیدمان صفحه های، محل قرارگیری بنرها و تصاویر و دکمه های Cta در این مرحله اجرا می‌شود.

تنظیمات رنگ بندی تارنما
اقدام دیگری که اجرا میشود، انتخاب رنگبندی تارنما میباشد. از دو جنبه می اقتدار این مورد را پژوهش کرد. اولا بایستی این قابلیت و امکان بوسیله طراح به وجود خواهد آمد که استفاده کننده هر رنگی که مایل باشد را انتخاب کند. ثانیا رنگبندی منو، فوتر، محتوای اصلی، سایدبار ، صفحات داخلی ، سرفصل ها، نوشته ها و… بایستی بصورت دقیق مشخص و معلوم خواهد شد تا نیازی به تنظیم چند بار نداشته باشیم.

پنل کاربری کاربرپسند
به دلیل اینکه طراحی برای صاحب کار جاری ساختن می‌گردد و طبیعتا وی اطلاعات و دانش تخصصی برای کار با وب سایت را ندارد، بایستی یک پنل کاربری ساده و کاربرپسند طراحی خواهد شد. این اقدام نیز به عهده طراح است نه متخصص بهینه سازی تارنما. بعضی تارنما هایی را جهت سئو به ما سفارش میدهند که جز طراح نخستین، هیچ فردی نمی تواند با پنل کاربری آن ارتباط برقرار کند و این آیتم عمل وب سایت به ویژه در seo را با سختی و نقص‌ مواجه مینماید. در صورتیکه طراحی با سیستم های رئیس محتوا مثل وردپرس انجام شود، معمولا پنل های کاربرپسند و نه دارا هستند.

تشکیل داد امکان افزودن تولیدات، صفحه ها و نوشته نو
یک سایت فقط به قالب و گرافیک محدود نمیشود. امکانات و قابلیت های وبسایت فاکتور مهمتری می‌باشند. این قابلیتها براساس کاربری و گزینه کار و تجارت تارنما تعیین میشوند از جمله امکان های یک وب سایت فروشگاهی با یک تارنما شرکتی یا خبری کاملا متفاوت میباشد. اما در برخی مورد ها مانند ساخت بلاگ و تکثیر محتوا یکسان می‌باشند. در هرحال هنگام طراحی باید امکان هایی مثل افزودن کالا، صفحه ها و نوشته های نو در لحاظ گرفته خواهد شد تا صاحب کار بتواند در بعدی بنا به نیاز خود مطالب نو را ایجاد کرد و منشتر نماید.

پرداخت و خرید آنلاین برای فروشگاه اینترنتی
یکی اقدامات مهمی که برای دکان های اینترنتی می بایست طراحی گردد و وظیفه طراح تارنما میباشد، قابلیت خرید آنلاین و پرداخت وجه بصورت اینترنتی است. طی یکی‌از پروژه های سئو فروشگاه اینترنتی که ما داشتیم، یکی از کارفرمایان سایتی را به ما اعطا کرد که درواقع فروشگاه اینترنتی بود، البته قابلیت خرید آنلاین وجود نداشت و جالبتر اینه انتظار داشت این نقص در زمان اجرای seo تارنما ازبین خواهد رفت. در حالیکه این مورد کاملا به طراحی مرتبط است و باید از طراح وب مراد گردد.

اقدامات مربوط به سئو چیست
seo تارنما یا seo که با غرض ارتقا وب سایت در موتورهای جستجو با تاکید بر جايگاه تارنما در گوگل، اجرا می‌گردد، اقداماتی را همچون ارتقاء سرعت وبسایت، افزایش عملکرد، ساخت محتوا، بازاریابی شبکه های عمومی و موتور جستجو، بهبود ارتباط کاربر با تارنما، اصلاح متاتگ ها، سازگاری سایت با تلفن همراه را دربرمیگیرد.

اقدامات تخصصی که seo سایت انجام می‌شود
یک متخصص بهینه سازی می بایست بر اصول نرم افزار نویسی، بازاریابی اینترنتی، ساخت محتوا و تجربیات کاربری اشراف بدون نقص داشته باشد. تا بتواند علاوه بر رفع خطاها طراحی، وب سایت را به بهترین نحو به مخاطبان و موتورهای جستجو بنامد. آنچه در بهینه سازی جاری ساختن می‌دهیم بسیار منعطف است و محدودیت ندارد. اما ارائه خدمات به کارفرما براساس قرارداد معلوم می شود و به همین استدلال که اقدامات زیادی در دایره وظایف سئوکار قرار میگیرد، طبق قرارداد جزئیات پروژه معین می‌شود. ولی در نهایت غرض کاملا مشخص و معلوم میباشد. ارتقا درجه در گوگل و بازدید وبسایت که در نهایت ارتقاء مشتریان و فروش را به همدم دارااست. مهم‌ترین اقداماتی که در بهینه سازی اعمال میدهیم عبارت میباشد از:

لینک و پیوند سازی داخلی و خارجی
لینک و پیوند های داخلی ، لینکهایی در یک کاغذ از وبسایت شما می‌باشند که کاربر را به برگه مورد نظر دیگری از سایت شما هدایت می کنند ، در حالی که لینک و پیوند خارجی یک لینک و پیوند میباشد که کاربر را به یک ورقه معتبر در وب سایت دیگر هدایت می کند. هر دو نوع این لینکها، التفات زیادی دارا هستند و لینکسازی یکی از اقدامات ضروری در روند سئو تارنما میباشد. لینک ها به عنوان سیگنال هایی برای نمایش اقتدار و اعتبار یک برگه به گوگل کار می کنند و ربات های خزنده جهت پیمایش وب و مرتبه بندی صفحات لینکها را گزینه بازرسی قرار می دهند. ولی مشقت بار گیری هایی نیز دراین مورد از جانب گوگل وجود دارااست و با الگوریتم پنگوئن صحت لینکسازی را گزینه رسیدگی قرار می دهد. راه‌های لینک و پیوند سازی صحیح را به طبع تفحص نمایید.

اعتنا نمایید که هیچگاه نباید از طراح سایت انتظار داشته باشید که لینکسازی داخلی تارنما شما‌را جاری ساختن دهد. وظیفه او نیست!

بالا بردن سرعت مربوط به سئو وبسایت
اگرچه از مدتها قبل می دانستیم که سرعت وب سایت یک ادله جايگاه بندی و بهینه سازی محسوب می شود، ولی گوگل عملا با رونمایی از core web vitals علامت بخشید که تلاش و سرعت بارگزاری وب سایت مداقه بیشتری از گذشته داراست. این اقدام در مراحل بهینه سازی وب سایت اعمال می‌گردد و وظیفه طراح وبسایت نیست که سرعت سایت شما را ارتقاء دهد، زیرا اجرای ایده های گرافیکی و اپلیکیشن نویسی با کاهش حجم و ارتقا سرعت وب سایت دو مقوله حدودا متناقض میباشند. این وظیفه متخصص سئو است که سرعت تارنما را بالا غالب شود.9 طریق افزایش سرعت و بهبود مجال بارگزاری تارنما به شما دراین باره کمک خواهد کرد.

تحقیقات و سئو لغت ها کلیدی
یکی از اقداماتی که بایستی برای ارتقای تارنما صورت بپذیرد، استیناف و یافتن لغات کلیدی مهم هست. به عمل بردن این عبارات در سایت نیز در روند بهینه سازی جا دارد. این کلمه ها همان عبارت یا پاراگراف هایی هستند که کاربران برای یافتن وب سایت یا تولیدات موردنظر خود در گوگل جستجو می کنند. اساسا می اقتدار گفت همگی اقدامات مثل لینکسازی و تشکیل داد محتوا حول لغات کلیدی می چرخد. در مقاله چگونگی پیدا کردن کلمات کلیدی مهم این آیتم را دقیق توضیح داده ایم.

ایجاد کرد و بهینه سازی محتوای وب سایت
بازاریابی محتوا یک رکن اصلی در تبلیغات اینترنتی محسوب می شود که از قضا یکی از مهم ترین مراحل سئو وبسایت نیز می‌باشد.

تدوین و تهیه محتوای سایت برعهده طراح وب نیست! برخی از کارفرمایان این گزینه را از طراح یا در مرحله طراحی می خواهند که درخواست کاملا اشتباهی میباشد. محتوا بایستی پس از انتخاب لغت ها کلیدی و بوسیله مسئول seo تعیین شود. طراح تعهدی در ازای محتوای وب سایت شما ندارد.

بهبود تجربیات کاربری مربوط به سئو سایت است
اگرچه در فرایند طراحی به ux اعتنا ویژه ای می گردد، ولی یک کدام از حیاتی ترین فاکتورهای seo، تجربه کاربری می باشد. سئوکارها پس از شناسایی خوی کاربران و سلایق مخاطبان، تغییراتی را روی ux وبسایت ایجاد کرد می کنند که سبب به بهبود این فاکتور می‌شود. در حالتی‌که قرار باشد سه آیتم از مهمترین فاکتورهای مدنظر گوگل برای مرتبه بندی را نام ببریم، صددرصد تجربه کاربری یک کدام از این سه استدلال خواهد بود. الگوریتم های گوگل به قدری هوشمند شده اند که طرز تعامل استفاده کننده انسانی با تارنما را به نه رصد میکنند و سایتهایی را در درجه بالاتر قرار می‌دهند که مخاطب رضایت بیشتری از آنان داشته باشد.

بهینه سازی چه تفاوتی با طراحی سایت دارااست؟
برای مقایسه seo با طراحی وب ، نیاز داریم که در چند حوزه تفاوت ها را گزینه رسیدگی قرار دهیم.

یک مثال بی آلایش برای مقایسه seo و طراحی وب سایت!، در شرایطی که وب سایت خود را مانند یک دکان فیزیکی در نظر بگیرید که از تیم ای از تولیدات و اجناس تشکیل شده. بهینه سازی تارنما ، طریق هایی می‌باشد که شما برای معرفی خود به مشتریان و فروش تولیدها خود استفاده میکنید. در صورتی‌که این روشها از سایر رقبای شما متمایز باشد و در عین حال به صدق ایفا شوند ، شانس بیشتری برای جذب مشتری دارید.

تفاوت بهینه سازی و سئو وبسایت با طراحی سایت
بطور کلی می اقتدار اذعان کرد که در طراحی پیرو راه‌اندازی یک وب سایت کامل با آحاد امکانات هستیم. معمولا طراح توجه ای به نوع کاربری تارنما ندارد و کارایی می کند بنا به خواست مشتری تمام افزونه ها و امکانات جانبی را نیز به قالب بیفزاید. البته در سئو اینگونه نیست. دارای تخصص سئو با تمرکز بر نوع وب سایت ، ابزار ضروری را در وبسایت قرار می دهد. غرض سئو ، بیشتر ، خوب و سریعتر دیده شدن وب سایت به وسیله مخاطبان است. این مورد ها را می قدرت چکیده ای از تفاوت های طراحی و سئو سایت در اعتنا به تجارب کاربری ux ، رابط کاربری ، گرافیک وبسایت ، مجال بارگزاری و حجم صفحات ، محتوا و چهارچوب و قالب بندی تارنما دانست.

در ابتدا بایستی اظهار کرد بهینه سازی و ساخت وب سایت ، تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند. اگرچه می اقتدار اشتراکاتی میان seo سایت و ساخت سایت قائل بود البته درین نوشته‌ی علمی سعی داریم این دو مضمون‌ را دقیق مقایسه کنیم. نسبتاً آحاد کسب و کارها با راه اندازی یک سایت اینترنتی میتوانند فروش و درآمد خود را افزایش دهند. ولی ما یحتاج است وب سایتی کاربردی ، جالب و باصرفه داشته باشند. دقیقا اینجاست که تفاوت دربین سئو و طراحی مشخص می‌شود.

آموزش سئو مشهد

در صورتی‌که فرآیند تجارت اینترنتی را به دو مرحله تقسیم کنیم ، در مرحله اول با ساخت وب سایت ، شروع تارنما یا فروشگاه اینترنتی راه اندازی می شود و در مرحله دوم وظیفه سئو می‌باشد که تبلیغات و بازاریابی ، افزایش بازدید و بهبود جايگاه در موتورهای جستجو را اجرا دهد.

جهت مقایسه تفاوت ساخت سایت و بهینه سازی بایستی ذکر کرد که در واقع او‌لین ، صرفا یک بار آن هم برای شروع کار وب سایت اعمال میشود ، ولی سئو یک پروسه بعدازظهر ای می‌باشد که می بایست در طول مجال و همواره بر روی یک تارنما صورت بپذیرد.

آموزش سئو در مشهد

سئو یکی بخش های ضروری در صنعت وب میباشد که با سرعت زیادی در موقتا پرورش و توسعه و گسترش می‌باشد و باید پس از طراحی جهت افزایش سایت انجام شود. بهینه سازی به عنوان یکی ابزارهای اصلی بازاریابی آنلاین ، شناخته میگردد و مجموعه ای از تخصص های ساخت سایت ، اپ نویسی ، مارکتینگ و تبلیغات را دربرمی گیرد.

برای اینکه روئت کرد بهتری نسبت به این دو روند داشته باشید، استارت هر یک و اقداماتی که شامل می‌شوند را توضیح می‌دهیم.

چه اقداماتی در ساخت وب سایت جاری ساختن می شود؟
در طراحی هدف فعال‌ساز‌ی یک تارنما به زیباترین شکل ممکن هست. اما جذابیت بصری در کنار براورده نمودن کل امکان های مدنظر کارفرما. ساخت سایت اقداماتی می باشد که جهت به کار گیری از سایت ظاهر کلی را ایجاد کرد می کند. این پروسه برنامه ریزی و ایجاد کرد موادسازنده سایت شما میباشد ، از ساختار و دکوراسیون گرفته تا تصاویر ، رنگ ها ، فونت ها و گرافیک.

طراحی دارای اجزای متعددی می باشد که به مراد ایجاد کرد امکان استعمال کامل از تارنما با یکدیگر در تعامل هستند. از جمله طراحی گرافیک ، طراحی تجربه مخاطب ، طراحی رابط کاربری. این عناصر طریق نمایش و همت یک وبسایت در دستگاه های مختلف را گزینش می کند.

اگرچه میتوان seo وبسایت را زیرمجموعه ای از طراحی وب دانست، البته این دو تماما متعدد میباشند. همچنین طراحی با توسعه و گسترش وب نیز مختلف می باشد. هنگامی در موقتی ساخت تارنما میباشید ، هم به طراحی سایت و هم به توسعه وب نیاز دارید. اگرچه می توانید از قدرت های طراحان وب را که گسترش دهنده وب و UX نیز میباشند، سود بگیرید.

مهم ترین اقداماتی که در طراحی و پیش از فرایند بهینه سازی وبسایت ایفا میگردند که بایستی از طراح وبسایت خود انتظار داشته باشید، عبارتند از:

طراحی قالب گرافیکی
بارزترین عنصری که در طراحی، اعمال می گردد، قالب گرافیکی سایت است. قالب تعیین کننده ویژگی های بصری، چهارچوب و ساختار وب سایت می باشد. بخشی از قالب به وسیله طراحان گرافیک ایده پردازی و تعیین می‌گردد و به وسیله طراحان وب اجرا می‌گردد. این نصیب می بایست به طور کامل هم خوانی با حوزه شغل تارنما و براساس تکنیک های بازاریابی و رعایت اصول طراحی گرافیک صورت بپذیرد. یک طراح وب ممکن است با گرافیست برای موادسازنده بصری مانند تصاویر تعامل داشته باشد ، البته در نهایت طراح وب همه این بخشها را در کنار هم قرار می‌دهد تا قالب پایانی پدید آید. طراحی منو، فوتر، سایدبار، فاصله بخش های مختلف برگه، چیدمان صفحه های، محل قرارگیری بنرها و تصاویر و دکمه های Cta در این مرحله اجرا می‌شود.

تنظیمات رنگ بندی تارنما
اقدام دیگری که اجرا میشود، انتخاب رنگبندی تارنما میباشد. از دو جنبه می اقتدار این مورد را پژوهش کرد. اولا بایستی این قابلیت و امکان بوسیله طراح به وجود خواهد آمد که استفاده کننده هر رنگی که مایل باشد را انتخاب کند. ثانیا رنگبندی منو، فوتر، محتوای اصلی، سایدبار ، صفحات داخلی ، سرفصل ها، نوشته ها و… بایستی بصورت دقیق مشخص و معلوم خواهد شد تا نیازی به تنظیم چند بار نداشته باشیم.

پنل کاربری کاربرپسند
به دلیل اینکه طراحی برای صاحب کار جاری ساختن می‌گردد و طبیعتا وی اطلاعات و دانش تخصصی برای کار با وب سایت را ندارد، بایستی یک پنل کاربری ساده و کاربرپسند طراحی خواهد شد. این اقدام نیز به عهده طراح است نه متخصص بهینه سازی تارنما. بعضی تارنما هایی را جهت سئو به ما سفارش میدهند که جز طراح نخستین، هیچ فردی نمی تواند با پنل کاربری آن ارتباط برقرار کند و این آیتم عمل وب سایت به ویژه در seo را با سختی و نقص‌ مواجه مینماید. در صورتیکه طراحی با سیستم های رئیس محتوا مثل وردپرس انجام شود، معمولا پنل های کاربرپسند و نه دارا هستند.

تشکیل داد امکان افزودن تولیدات، صفحه ها و نوشته نو
یک سایت فقط به قالب و گرافیک محدود نمیشود. امکانات و قابلیت های وبسایت فاکتور مهمتری می‌باشند. این قابلیتها براساس کاربری و گزینه کار و تجارت تارنما تعیین میشوند از جمله امکان های یک وب سایت فروشگاهی با یک تارنما شرکتی یا خبری کاملا متفاوت میباشد. اما در برخی مورد ها مانند ساخت بلاگ و تکثیر محتوا یکسان می‌باشند. در هرحال هنگام طراحی باید امکان هایی مثل افزودن کالا، صفحه ها و نوشته های نو در لحاظ گرفته خواهد شد تا صاحب کار بتواند در بعدی بنا به نیاز خود مطالب نو را ایجاد کرد و منشتر نماید.

پرداخت و خرید آنلاین برای فروشگاه اینترنتی
یکی اقدامات مهمی که برای دکان های اینترنتی می بایست طراحی گردد و وظیفه طراح تارنما میباشد، قابلیت خرید آنلاین و پرداخت وجه بصورت اینترنتی است. طی یکی‌از پروژه های سئو فروشگاه اینترنتی که ما داشتیم، یکی از کارفرمایان سایتی را به ما اعطا کرد که درواقع فروشگاه اینترنتی بود، البته قابلیت خرید آنلاین وجود نداشت و جالبتر اینه انتظار داشت این نقص در زمان اجرای seo تارنما ازبین خواهد رفت. در حالیکه این مورد کاملا به طراحی مرتبط است و باید از طراح وب مراد گردد.

اقدامات مربوط به سئو چیست
seo تارنما یا seo که با غرض ارتقا وب سایت در موتورهای جستجو با تاکید بر جايگاه تارنما در گوگل، اجرا می‌گردد، اقداماتی را همچون ارتقاء سرعت وبسایت، افزایش عملکرد، ساخت محتوا، بازاریابی شبکه های عمومی و موتور جستجو، بهبود ارتباط کاربر با تارنما، اصلاح متاتگ ها، سازگاری سایت با تلفن همراه را دربرمیگیرد.

اقدامات تخصصی که seo سایت انجام می‌شود
یک متخصص بهینه سازی می بایست بر اصول نرم افزار نویسی، بازاریابی اینترنتی، ساخت محتوا و تجربیات کاربری اشراف بدون نقص داشته باشد. تا بتواند علاوه بر رفع خطاها طراحی، وب سایت را به بهترین نحو به مخاطبان و موتورهای جستجو بنامد. آنچه در بهینه سازی جاری ساختن می‌دهیم بسیار منعطف است و محدودیت ندارد. اما ارائه خدمات به کارفرما براساس قرارداد معلوم می شود و به همین استدلال که اقدامات زیادی در دایره وظایف سئوکار قرار میگیرد، طبق قرارداد جزئیات پروژه معین می‌شود. ولی در نهایت غرض کاملا مشخص و معلوم میباشد. ارتقا درجه در گوگل و بازدید وبسایت که در نهایت ارتقاء مشتریان و فروش را به همدم دارااست. مهم‌ترین اقداماتی که در بهینه سازی اعمال میدهیم عبارت میباشد از:

لینک و پیوند سازی داخلی و خارجی
لینک و پیوند های داخلی ، لینکهایی در یک کاغذ از وبسایت شما می‌باشند که کاربر را به برگه مورد نظر دیگری از سایت شما هدایت می کنند ، در حالی که لینک و پیوند خارجی یک لینک و پیوند میباشد که کاربر را به یک ورقه معتبر در وب سایت دیگر هدایت می کند. هر دو نوع این لینکها، التفات زیادی دارا هستند و لینکسازی یکی از اقدامات ضروری در روند سئو تارنما میباشد. لینک ها به عنوان سیگنال هایی برای نمایش اقتدار و اعتبار یک برگه به گوگل کار می کنند و ربات های خزنده جهت پیمایش وب و مرتبه بندی صفحات لینکها را گزینه بازرسی قرار می دهند. ولی مشقت بار گیری هایی نیز دراین مورد از جانب گوگل وجود دارااست و با الگوریتم پنگوئن صحت لینکسازی را گزینه رسیدگی قرار می دهد. راه‌های لینک و پیوند سازی صحیح را به طبع تفحص نمایید.

اعتنا نمایید که هیچگاه نباید از طراح سایت انتظار داشته باشید که لینکسازی داخلی تارنما شما‌را جاری ساختن دهد. وظیفه او نیست!

بالا بردن سرعت مربوط به سئو وبسایت
اگرچه از مدتها قبل می دانستیم که سرعت وب سایت یک ادله جايگاه بندی و بهینه سازی محسوب می شود، ولی گوگل عملا با رونمایی از core web vitals علامت بخشید که تلاش و سرعت بارگزاری وب سایت مداقه بیشتری از گذشته داراست. این اقدام در مراحل بهینه سازی وب سایت اعمال می‌گردد و وظیفه طراح وبسایت نیست که سرعت سایت شما را ارتقاء دهد، زیرا اجرای ایده های گرافیکی و اپلیکیشن نویسی با کاهش حجم و ارتقا سرعت وب سایت دو مقوله حدودا متناقض میباشند. این وظیفه متخصص سئو است که سرعت تارنما را بالا غالب شود.9 طریق افزایش سرعت و بهبود مجال بارگزاری تارنما به شما دراین باره کمک خواهد کرد.

تحقیقات و سئو لغت ها کلیدی
یکی از اقداماتی که بایستی برای ارتقای تارنما صورت بپذیرد، استیناف و یافتن لغات کلیدی مهم هست. به عمل بردن این عبارات در سایت نیز در روند بهینه سازی جا دارد. این کلمه ها همان عبارت یا پاراگراف هایی هستند که کاربران برای یافتن وب سایت یا تولیدات موردنظر خود در گوگل جستجو می کنند. اساسا می اقتدار گفت همگی اقدامات مثل لینکسازی و تشکیل داد محتوا حول لغات کلیدی می چرخد. در مقاله چگونگی پیدا کردن کلمات کلیدی مهم این آیتم را دقیق توضیح داده ایم.

ایجاد کرد و بهینه سازی محتوای وب سایت
بازاریابی محتوا یک رکن اصلی در تبلیغات اینترنتی محسوب می شود که از قضا یکی از مهم ترین مراحل سئو وبسایت نیز می‌باشد.

تدوین و تهیه محتوای سایت برعهده طراح وب نیست! برخی از کارفرمایان این گزینه را از طراح یا در مرحله طراحی می خواهند که درخواست کاملا اشتباهی میباشد. محتوا بایستی پس از انتخاب لغت ها کلیدی و بوسیله مسئول seo تعیین شود. طراح تعهدی در ازای محتوای وب سایت شما ندارد.

بهبود تجربیات کاربری مربوط به سئو سایت است
اگرچه در فرایند طراحی به ux اعتنا ویژه ای می گردد، ولی یک کدام از حیاتی ترین فاکتورهای seo، تجربه کاربری می باشد. سئوکارها پس از شناسایی خوی کاربران و سلایق مخاطبان، تغییراتی را روی ux وبسایت ایجاد کرد می کنند که سبب به بهبود این فاکتور می‌شود. در حالتی‌که قرار باشد سه آیتم از مهمترین فاکتورهای مدنظر گوگل برای مرتبه بندی را نام ببریم، صددرصد تجربه کاربری یک کدام از این سه استدلال خواهد بود. الگوریتم های گوگل به قدری هوشمند شده اند که طرز تعامل استفاده کننده انسانی با تارنما را به نه رصد میکنند و سایتهایی را در درجه بالاتر قرار می‌دهند که مخاطب رضایت بیشتری از آنان داشته باشد.

بهینه سازی چه تفاوتی با طراحی سایت دارااست؟
برای مقایسه seo با طراحی وب ، نیاز داریم که در چند حوزه تفاوت ها را گزینه رسیدگی قرار دهیم.

یک مثال بی آلایش برای مقایسه seo و طراحی وب سایت!، در شرایطی که وب سایت خود را مانند یک دکان فیزیکی در نظر بگیرید که از تیم ای از تولیدات و اجناس تشکیل شده. بهینه سازی تارنما ، طریق هایی می‌باشد که شما برای معرفی خود به مشتریان و فروش تولیدها خود استفاده میکنید. در صورتی‌که این روشها از سایر رقبای شما متمایز باشد و در عین حال به صدق ایفا شوند ، شانس بیشتری برای جذب مشتری دارید.

تفاوت بهینه سازی و سئو وبسایت با طراحی سایت
بطور کلی می اقتدار اذعان کرد که در طراحی پیرو راه‌اندازی یک وب سایت کامل با آحاد امکانات هستیم. معمولا طراح توجه ای به نوع کاربری تارنما ندارد و کارایی می کند بنا به خواست مشتری تمام افزونه ها و امکانات جانبی را نیز به قالب بیفزاید. البته در سئو اینگونه نیست. دارای تخصص سئو با تمرکز بر نوع وب سایت ، ابزار ضروری را در وبسایت قرار می دهد. غرض سئو ، بیشتر ، خوب و سریعتر دیده شدن وب سایت به وسیله مخاطبان است. این مورد ها را می قدرت چکیده ای از تفاوت های طراحی و سئو سایت در اعتنا به تجارب کاربری ux ، رابط کاربری ، گرافیک وبسایت ، مجال بارگزاری و حجم صفحات ، محتوا و چهارچوب و قالب بندی تارنما دانست.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 58
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 671
  • بازدید سال : 2434
  • بازدید کلی : 4223
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی