loading...

مرجع تخصصی بروزترین مقالات سئو

بازدید : 9
شنبه 8 بهمن 1401 زمان : 9:15

یک شیت اینترنت به خودی خویش نمیتواند وسعت خوبی از بازدیدها را جذب نماید مگر اینکه استراتژی های متمرکز بر ارتقاء بازدید تارنما را جاری ساختن دهیم. در شرایطی‌که اقدامی برای معرفی، تبلیغ، seo و افزایش ترافیک آن جاری ساختن ندهیم، حتی داشتن زیباترین وب سایت فقیه هم هیچ سود های برای کسب و کار شما ندارد.

آموزش سئو مشهد
در‌این نوشته ی علمی تکنیکها و روش ها را به دو مجموعه عمده تقسیم کرده ایم. مجموعه نخستین طریق هایی میباشند که ترافیک تارنما از روش موتورهای کاوش را به یار دارند و زیرا در کشور ایران گوگل اصلی ترین و شاید تنهاترین موتورجستجوی مورد به کارگیری یوزرها میباشد، روی گوگل تمرکز داریم. تیم دوم هم طریق هایی برای ارتقاء بازدید فارغ شبکه موتور جستجوی گوگل و از روش پلتفرم های دیگر را دربرمیگیرد.
25 جمعاًًًَ ترفند (16+9) برای افزایش بازدید وب سایت را به شما توضیح میدهیم که اجرای بخش اعظمی از آن‌ها به آسانی قابل اجرا می‌باشد. علاوه بر اینکه می‌توانید از سرویس ها مشورت سئو استفاده فرمائید و با یک تماس با مشاورین ما ایرادات سایت خویش را متوجه گردید.
16 طریق افزایش بازدید تارنما از گوگل
در حالتی‌که بطور کلی بخواهیم راه‌های ارتقاء بازدید گوگل و ورود یوزرها به وب سایت را ذکر کنیم، می‌توانیم به بهینه سازی تارنما و تبلیغات موتورهای کاوش اشاره کنیم. ولی خویش بهینه سازی تعدادی زیرشاخه را مشمول می گردد که بعضا اثر بیشتری بر ترافیک تارنما دارا هستند.
برخی از اقدامات سئو به مراد بهبود سرعت تارنما، بعضی دیگر جهت جذب یوزرها از روش وبسایت های دیگر و گروه ای از اقدامات برای بهبود درجه سایت انجام میشوند.
مهم ترین نکته در ارتقاء ورودی تارنما در گوگل، تمرکز بر روش هایی میباشد که استفاده آموزش سئو در مشهد کننده را متقاعد به کلیک بر پیوند تارنما شما از دربین خیل‌عظیم رقبا در گوگل کند. طبق تجارب ما ، اقدامات ذیل اثر بیشتری دراین باره دارند که با اجرای این روشها که اکثرا مجانی میباشند ، می‌توانید ورودی وب سایت از روش موتورهای کاوش را ارتقاء دهید.
طرق ارتقاء بازدید وب سایت از گوگل
اینها روشهایی می باشند که ارتقا بازدید را در google search console علامت می دهند. یعنی میتوانید برای پژوهش نتایج این روشها از روش سرچ کنسول گوگل، در نصیب search performance تغییرات را ملاحظه کنید.
ساخت محتوا و بلاگ فعال
هنگامی به اطلاعات نگاه می‌کنید، شعور مزایای ساخت محتوا آسوده می باشد. برای مثال، صفحات سایتهایی که وب لاگ دارا‌هستند 55 درصد بیشتر از آنهایی که وب لاگ ندارند بازدیدکننده دارا‌هستند. شما بایستی یک بلاگ فعال برای تارنما خویش تشکیل داد کنید. پست هایی که در بلاگ منتشر می شود در راستای محتوای صفحه های اصلی و مربوط به حوزه شغل تارنما هست.
گوگل همواره سعی میکند شایسته ترین و مرتبط ترین محتوا، متناسب با جستجوهای یوزرها را به آنها اکران دهد. مقصود ارتقاء بازدید فقط یکی‌از دلایل مهم تشکیل داد محتوا است. با محتوایی که در وب سایت خویش ارائه میدهید به یوزرها، اعتبار و تخصص خویش را نشان میدهید و این گزینه اثر بسیار مثبتی روی دید کاربر نسبت به کسب و کار شما دارااست.
به امداد ساخت و ساز و تکثیر محتوای خوب مزایای ذیل را بدست میاورید:
مرتبه بندی وب سایت در موتور کاوش را بهبود داد. با محتوای بهتر و استراتژی پشت آن، میتوانید در صفحه اولیه گوگل باشید. که منجر جذب ترافیک بیشتر به وب سایت می‌گردد.
به رسمیت شناخته شدن مارک و بهبود تصویر آن، که‌این سبب ساز می گردد که از رقبای خویش متمایز گردید.
مشتریان خویش را متعهد نمایید و تعهد مخاطبان خویش را ارتقا دهید.
مشتریان بالقوه را به تارنما، بلاگ یا این که شبکه‌های‌عمومی خویش جذب فرمائید. با تعقیب کردن یک استراتژی محتوای عالی از روش قیف بازاریابی، می توانید آنها‌را نیز به مشتری تبدیل نمائید.

مشترکین بیشتری اخذ فرمایید. این امداد می نماید تا مقر داده خویش را داشته باشید و تعلق به داده های فرد ثالث را کاهش دهید.

به مشتریان خویش آموزش دهید، اگاهی دهید یا این که آنان را مشغول نمایید. تمامی چیز به هدف ساخت‌و‌ساز محتوای شما و نیازهای مخاطبان بستگی دارد. هدف هرچه که باشد، محتوایی که خوب پیاده سازی گردیده منجر ساخت‌و‌ساز بازدید مکرر برای تارنما می گردد.

تمامی این مفاد باعث به تحقق غرض آخری می‌گردد که فروش بیشتر یا این که درآمدزایی است. با این درحال حاضر، این هدف در کوتاه زمان بدست نمی آید و می بایست طرح ریزی دقیقی داشته باشید.

ادغام انواع محتوا
محتوا فقط متن وجود ندارد. تصاویر، ویدیو، فولدر صوتی و اینفوگرافیک ها منزلت ویژه ای در تشکیل داد محتوا دارا‌هستند.

برای جلب اعتنا گوگل و یوزرها، استفاده به طور همزمان و ترکیب تعدادی نوع محتوا تکنیک هوشمندانه ای میباشد. هرآنچه که بتواند مضمون‌ یا این که هدفی را به استفاده کننده منتقل کند برای یک وب سایت اثر گذار است. یعنی شما در صفحه ها سایت، ترکیبی از متن، تصویر، ویدئو یا این که صوت را درج فرمایید. یکی از فرمول های جادویی در بازاریابی محتوا نیز همین هست. تنوع محتوا در کنار ارتفاع و پوسته آن میتواند جذابیت بیشتری برای یوزرها داشته باشد. همینطور شانس حضور در نتیجه ها به ازای جستجوهای مختلف و اشکال محتوا را بیشتر خواهد کرد.

طبق پژوهش ها صورت گرفته، صفحاتی که دست کم یک ویدیو در محتوای خویش دارا‌هستند، نزدیک به 50 درصد از سایت های دیگر نرخ کلیک بیشتری دارا هستند. از طرفی زیرا گوگل، برای ویدیو، تصاویر، pdf و word و بقیه فرمتها، قسمت های مجزا و ویژه ای را در لحاظ گرفته، پس تنوع محتوا می‌تواند یک برگه را در یک سری کتگوری بگنجاند و تعداد دفعات مشاهده آن در حاصل را ارتقاء دهد.

اینفوگرافیک
اینفوگرافیک ها عناصری می‌باشند که محتوای هر نوع وب لاگ را بسیار بی نیاز می نمایند و سبب ساز می گردد ارتقاء زمان حضور استفاده کننده، احتمال به اشتراک گذاری محتوا ارتقاء یابد و خلال این، قابلیت و امکان جدیدی برای اخذ پیوند های ورودی به وبسایت است.

گزینش تیتر مطلوب و جذاب
تیتر صفحه از متاتگ هایی میباشد که در حاصل کاوش تحت عنوان یکی نمادهای وبسایت نشان داده میشود. در seo تاکید متعددی بر اختصاصی بودن تگ تیتر و به کارگیری از واژه و کلمه کلیدی اساسی به همراه بعضا از لغات توصیفی مثل بهتر ، قشنگ، ارزان و … شده است. در تگ تیتر چیست و چه‌طور آن را باصرفه کنیم؟اتوضیح داده ایم که متاتگ تیتر می بایست نهایتا در 70 کاراکتر خلاصه گردد و در عین کوتاه بودن بتواند یوزرها را مجذوب کند. نسبت به تارنما های حریف ، شم بهتری را در کاربر تشکیل داد کند تا سبب ساز به افزایش نرخ کلیک و ورودی وبسایت از گوگل خواهد شد.

یکی شایسته ترین تکنیک ها برای ارتقاء بازدید تارنما از شبکه گوگل، ساخت و ساز عنا وین دیدنی است که CTR تارنما را در SERP ها ارتقاء می دهد. هرچه تعداد کلیک‌های بیشتری در حاصل داشته باشیم، روئت کرد گوگل نسبت به وبسایت عالی شود.

به این ترتیب پیشنهاد میکنیم عناوین صفحه ها و پست های خویش را تحقیق کرده و آنها را seo نمائید تا برای یوزرها جذاب باشند.

بهینه سازی متاتگ توضیحات
دومی فاکتوری که در نتایج جستجوی گوگل برای معرفی وب سایت به یوزرها نشان داده میشود، تگ توضیحات میباشد. تگ دسکریپشن توضیحات مختصری در حد 160 کاراکتر را از صفحه به ربات های گوگل و یوزرها ارائه میدهد. خیر تنها در بهبود سکو تارنما موثر میباشد بلکه در ارتقا ورودی از روش جذب و متقاعد یوزرها نقش پررنگی دارد. معمولا می بایست در متاتگ توضیحات شایسته ترین جمله ها مربوط به آیتم اصلی برگه را به یار و همدم ارائه یک پیام تازه برای استفاده کننده ارائه دهید.

برای سئو تگ توضیحات به طبع تفحص نمایید: تعیین متاتگ توضیحات مطلوب برای تارنما

عبارات کلیدی طولانی و lsi را مقصود قرار دهید
الگوی جستجوی یوزرها نسبت به پیشین تغییرات متعددی کرده. موقتی ، کلمات کلیدی وقتگیر و کلمات، بیشتر توسط یوزرها کاوش میشوند. همینطور به جهت ارتقای الگوریتم های گوگل، این موتور کاوش می‌تواند که لغت ها و عبارات هم مضمون‌، در یک راستا و با مضمون‌ مشترک را به خیر شناسایی نماید. به همین دلیل کلمات کلیدی زمانبر و کلمات lsi میتوانند موجب ارتقا بازدید گوگل شوند.

یکی از دیگر از عامل ها سئو برای ارتقا بازدید وب سایت این است که با لغت ها کلیدی وقتگیر عمل فرمایید. برای جمعی از شما که هنوز با اصطلاح “دم بلند” آشنا نیستید، به عبارات کلیدی دم بلند اشاره داراست. برای مثال:

کلیدواژه مهم: “نماینده قانونی”

واژه کلیدی دم بلند: “نماینده قانونی جدایی در طهران”.

اگرچه وسعت کاوش برای عبارتهای زمانبر معمولا کمتر از لغات کلیدی همگانی خیس میباشد، اما عبارتهای وقتگیر بهتر می توانند ترافیک متعددی را برای شما به ارمغان بیاورند.

همینطور تکرار و استعمال از لغت ها lsi در متن عنایت بیشتری از خویش کلمه و واژه کلیدی اصلی دارااست و زیرا روشی به طور کامل طبیعی به حساب آورده می شود، وب سایت را در موضع بهتری نیز قرار خواهد بخشید. در حالتی‌که در‌این ارتباط داده ها یه خرده دارید توصیه می کنیم مقاله لغت ها کلیدی lsi را مطالعه فرمائید تا آشنایی بهتری از این نوع لغت ها داشته باشید.

مزایای کلمه ها کلیدی دم بلند
رقابت کمتر: همان گونه که تا قبل از اینً اشاره کردم، کلمه ها کلیدی دم بلند رقابت کمتری دارا‌هستند، به این ترتیب امنیت جايگاه به ازای یک واژه و کلمه کلیدی خاص بیشتر است. حتی در شرایطی که رقابت عملاً وجود نداشته باشد، می‌توانید در طی زمان بسیار کوتاهی به رتبه نه برسید.

ارتقاء ترافیک: چنانچه تمام همت خویش را بر روی جای یابی یک سود برای یک واژه کلیدی همگانی با وسعت بسیار زیاد کاوش و با رقابت زیاد متمرکز کنید، ممکن است بتوانید موقعیت خویش را به دست آورید و با استخراج به آن، ترافیک اینترنت خوب به دست آورید. البته در شرایطی‌که برنده نشوید و سایت شما هیچ زمان نتواند به کاغذ نخستین گوگل رسد، سعی شما بهره نخواهد داد. کلمات کلیدی دم بلند به شما این قابلیت را میدهند که در‌صورتی‌که بتوانید تعدادی آیتم از آنان را در کاغذ اولیه گوگل قرار دهید، بازدید را افزایش دهید.

نرخ تبدیل بیشتر: در‌صورتی‌که علاوه بر افزایش بازدید، تحت عنوان یک غرض تجاری تری می توانید نرخ تبدیل کاربر به مشتری را فراتر ببرید.

یافتن لغات کلیدی تازه با google trends
به ازای هر کاربری که قصد یافتن یک متاع یا این که سایت را در گوگل دارد، می توان واژه و کلمه کلیدی بدست آورد. این علامت میدهد که کلمات محدودیتی ندارند. شما می بایست کلمات کلیدی جدید را پیدا فرمایید و در محتوای صفحه ها از آنان به کارگیری فرمائید. تحقق این مقصود، نیازمند آشنایی ظریف از کار سایت، مشتریان و مخاطبان، تولید ها یا این که خدماتی می باشد که ارائه می دهید. یافتن لغات جدید به توسعه و گسترش وب سایت و ارتقاء حضور در نتایج کاوش می انجامد. هرچه دایره لغات و عبارات مرتبط با تجارت خویش را پیشرفت دهید ، بازدید بیشتری بدست می‌آورید.

در یک وب سایت می‌توانید اشکال مختلفی از مقاله‌ها را با دقت به مجال آن ها ایجاد کرد نمائید: مقاله ها فصلی، موقت یا این که دائمی. Google Trends، یکی ابزارهای خوب گوگل میباشد که می‌تواند به شما در تولید محتوا یاری دهد.

Google Trends به شما این امکان را میدهد که بدانید چه چیزی در هر کشوری بیشتر کاوش میشود، چه لغت ها مرتبطی کاوش میگردد، در حالتی‌که این جستجوها در حالا ارتقاء یا این که کاهش باشند متوجه می شوید، حتی به شما می‌گوید کدام کلمات کلیدی زمان بر بیشتر کاوش میگردند.

همگی این داده ها می‌تواند به شما یاری دهد تا ایده هایی برای ساخت‌و‌ساز مقالاتی در وبلاگ داشته باشید که حقیقتاً مورد علاقه یوزرها میباشند. پس به طبع از این ابزار که اتفاقا بدون‌پول هم میباشد، بیشترین فایده را ببرید.

بروزرسانی محتوای دیرین
اثبات گردیده است که آپ دیت رسانی مقالاتی که مدت ها پیش منتشر گردیده اند، درجه سئوی شما‌را بهبود می‌بخشد. به این ادله می‌باشد که گوگل مدام میخواهد شایسته ترین و به روزترین محتوا را در موضع های بلندتر نشان دهد.

براین اساس، در صورتی‌که محتوایی دارید که مجال‌هاست آن را تغییر تحول نداده‌اید و می‌خواهید منزلت آن را در فهرست نتایج ارتقاء دهید، محتوا را گسترش دهید و لغات کلیدی را که برای آنان قرار می‌دهید مرور نمایید. داده ها آماری را آپ تو دیت فرمائید و بدنه محتوا را نیز براساس داده ها روز مجددا دستکاری کنید.نحوه بروزرسانی محتوای قدیمی را توضیح داده ایم.

اثر به روزرسانی محتوا برای سایت های دیرین به مراتب از تولید محتوای نو بیشتر میباشد، چون صفحاتی که آپ تو دیت می شوند بازدیدهایی در قبلی استحصال کرده اند، لینک و پیوند بدست آورده اند و به طور طبیعی با بروزرسانی محتوای دیرین، خیلی سریعتر در نتایج گوگل ترفیع خواهند کرد وافزایش بازدید وبسایت را به همراه خواهند داشت.

به کارگیری از structured data
یکی‌از طریق هایی که موجب ادراک بیشتر ربات گوگل از محتوای صفحات اینترنت می شود ، داده های ساختار یافته یا این که structured data میباشند. این اطلاعات نوعی کدهای html می‌باشند که با معین کردن نقش هر قسمت از ورقه ، فهم آن را برای موتورهای کاوش افزایش می دهند. به طور کامل واضح میباشد که هرچه خزنده گوگل شعور بهتری از وب سایت داشته باشد ، به ازای جستجوی کلمه ها بیشتری در نتیجه ها اکران داده شود و بازدید بیشتری نیز کسب خواهد کرد.

کدهای نشان گذاری schema ، ستاره دار کردن مطالب در گوگل ، اکران پیوند شبکه‌های‌مردمی در داده ها وب سایت ، داده ها تکمیلی درباره ی با یک شخصیت معروف ، rich snippents مثال هایی از کاربرد داده های ساختار یافته هستند. پژوهش ها نشان داده که structured data اثر تماما مستقیمی در ارتقا نرخ کلیک داراست.

به کار گیری از structured data برای درج داده ها ظریف در ارتباط وبسایت
لینک سازی داخلی اصولی
یک کدام از‌از دیگر از فاکتورهای سئو که باید در استراتژی های On-page در حیث گرفته گردد، لینک و پیوند سازی داخلی است.

پیوند های داخلی مانند پلی بین صفحه ها و مطالب وبسایت می باشند. وقتی که مخاطب در هم اکنون تفحص یک شیت هست، پیشنهاد یک لینک و پیوند از ورقه دیگر ، قادر است او‌را ترغیب به بازدید بیشتر و ادامه حضور روی وبسایت کند. پیوند سازی داخلی خیر تنها برای یوزرها، بلکه تکان خزنده موتورجستجو در وبسایت را نیز شل و ول و سریعتر می نماید. علاوه بر این ، لینکسازی در بالا رفتن اتوریتی و اعتبار کلیه مطالب وب سایت اثر دارااست. تمام آحاد این حاصل ، به ارتقاء بازدید گوگل امداد متعددی می نماید.

به صورت بی واسطه، پیوند دادن به صفحه ها یا این که مقالات می‌تواند برای افزایش بازدید وبسایت مفید باشد به یک عامل بسیار ساده: اطلاعاتی را که نشان می دهید با مقالات دیگر کامل شدن میکنید و به خوا‌نندگان خویش زمان می دهید صفحه های بیشتری را مرور نمایند، بنابراین صفحه ها بیشتری را بازدید می نمایند.

هر برگه ای که بقیه صفحات لینک و پیوند میدهد، اعتباری را منتقل میکند که به آن ((link juice )) میگویند و صفحاتی که پیوند های بیشتری اخذ می نمایند از نظر اعتبار بهبود می‌یابند. بدین ترتیب، لینکسازی داخلی اصولی و ظریف می تواند اعتبار وب سایت را در موتور جستجوی گوگل بهبود بخشد و با کسب سکو عالی، قابلیت و امکان افزایش بازدید وبسایت را افزایش میدهد.

بهبود تجربه کاربری
دست اندرکاران دیگری که می تواند بازدید وب سایت شما را ارتقا دهد، ارائه یک تجارب کاربری بهتر برای کاربرانی می باشد که از وب سایت شما بازدید می نمایند.

این فاکتور به صورت بی واسطه حالت seo را بهبود نمی بخشد، اما به صورت غیرمستقیم از روش خلق استفاده کننده اثر مهمی در رتبه وب سایت داراست.

تجربیات کاربری با عواملی مثل سرعت وب سایت، عملکرد، طریق اکران، رنگبندی، محل قرارگیری منوها و لینکها، ساختار وب سایت و بطور کلی هرآنچه در تجربه مخاطب اثر دارااست، سروکار داراست.

فکر کنید وارد اینترنت سایتی می شوید که لود آن فرصت متعددی ارتفاع می کشد و همینطور پیمایش در آن طاقت فرسا میباشد. مطمئناً به جایی که از آنجا آمده اید برمی شوید و روی یک کدام از‌از دیگر از نتایجی که گوگل به شما ارائه می دهد کلیک میکنید. این باعث ارتقاء نرخ پریدن و کاهش زمان بازدید شیت می گردد. همگی این معیارها را گوگل هنگام مرتبه بندی صفحه ها اینترنت در نظر می گیرد، بنابراین تجربیات کاربری ادله فوق العاده مهمی در ترازو بازدید تارنما می باشد.

پیاده سازی ریسپانسیو و سازش با تلفن همراه
ورژن موبایل وب سایت، جز فاکتورهای اساسی مرتبه بندی گوگل به حساب میآید. یک تارنما عالی بایستی کلاً دستگاه ها مثل لپتاپ، گوشی و تبلت به وضوح قابل مشاهده باشد. این یعنی تک تک بخشهای تارنما، مثل محتوا، جداول، تصاویر، اسلایدشو، هدر و فوتر، سایدبار، هیبت تصویب درخواست، دکمه های cta، منو، لوگو و بقیه اجزا، بدون هیچ مشکلی در هر حالتی ایفا شوند و سایت کاملا ریسپانسیو باشد.

زیرا به انگیزه استعمال تعداد متعددی از یوزرها از گوشی برای کاوش در وب، بیش تر از 60درصد جستجوها با تلفن همراه ایفا می‌گردد و در‌حالتی که وب سایت شما ریسپانسیو نباشد، نمی تواند در حاصل گوشی جايگاه خیر و خوبی کسب نماید و براساس الگوریتم mobile-first indexing نتیجه ها کاوش در بقیه دستگاه ها، به عبارتی رتبه بندی در تلفن همراه میباشد. پس برای ارتقا بازدید گوگل، حتما به ریسپانسیو بودن و سازش با گوشی توجه نمایید.

افزایش سرعت سایت
وبسایت هایی که سرعت پایینی دارا هستند ابدا نمی توانند بازدید قابل قبولی استحصال نمایند. خویش گوگل داعیه می نماید که ارتقا نیم ثانیه ای در طی لود در تارنما خویش، ترافیک اینترنت را تا 20 درصد کاهش می‌دهد. اینکه زمان بارگذاری وبسایت شما بیش از حد ارتفاع بکشد باعث نمی‌شود که گوگل شمارا جریمه نماید، ولی حاصل دیگری فراتر از شمارا نماد میدهد. گوگل سایتی را در سکو فراتر قرار می دهد که سرعت بیشتری در هنگام بارگزاری داشته باشد. کاهش وسعت عکس ها، بهینه سازی کدهای html، استفاده از پلاگین های کش و یک هاست قادر و پرسرعت می‌تواند موجب بالابردن سرعت تارنما شود.

افزایش سرعت وبسایت یکی فاکتورهای مهم جايگاه بندی که در میزان بازدید اثر دارااست
حتی بعد از هر تغییری که روی تارنما ایفا میکنید، مسلما بایستی وبسایت خویش را در pagespeed insights انالیز فرمائید. این مورد به قدری برای گوگل التفات دارااست که آن را یک کدام از فاکتورها و الگوریتم های مرتبه بندی قرار داده است. درصورتی که توجه داشته باشید، جدیدا در کنسول جستجوی گوگل، بخشی به اسم core web vitals اضافه گردیده که مرتبط با سرعت و عملکرد وبسایت است. می بایست سعی کنید زمان بارگزاری هر کاغذ از سایت خویش را تحت 1.5 ثانیه نگه دارید.

فعال‌سازی Google AMP
مطمئناً در صورتی یک وب سایت یا این که بلاگ دارید، التفات حیاتی سرعت بارگذاری یک وبسایت را می دانید.

زمان بار گذاری یک وبسایت به دو ادله مهم میباشد: تجارب مخاطب و مرتبه بندی در گوگل. هر دو دلیل رابطه قربت با هم دارا‌هستند، چرا؟ گوگل یک کمپانی میباشد، مانند کلیه شرکت های مشتری داراست و مشتریان گوگل کاربرانی هستند که در آن کاوش می نمایند.

مانند هر کمپانی دیگری، گوگل نیز میخواهد شایسته ترین ها را به مشتریان خویش ارائه دهد و این به معنای نشانه دادن شایسته ترین حاصل ممکن می باشد. خیر صرفا سایتهایی که به سوال ها جواب می‌دهند، بلکه سایتهایی که می توانند تجربیات بهتری را ارائه دهند.

سرعت بار گذاری تأثیر مستقیمی بر بسیاری از آمارهای دیگر مانند تعداد فروش در فروشگاه آنلاین دارد، ولی ما قصد داریم در مورد اینکه چه طور سرعت بارگذاری و Google AMP میتواند به شما در ارتقاء بازدید وب سایت در گوگل یاری دهد، تمرکز کنیم.

Google AMP چیست؟
به صورت خلاصه، فناوری است که گوگل ساخت‌و‌ساز نموده است که به شما قابلیت میدهد صفحاتی تولید نمایید که تا 80٪ سریعتر در دستگاه های گوشی بار گذاری شوند. وبسایت های ورژن AMP دارنده HTML و جاوا اسکریپت هایی ساده سازی گردیده هستند.

با این پیشرفت ها در کد، صفحات بسیار سریعتر بار گذاری میشوند. در شرایطی‌که تارنما شما صفحه های AMP را فعال کرده باشد، ممکن میباشد صفحاتی که در گوگل ایندکس نموده اید درین پوسته ظواهر شوند. علاوه بر این، در جای ‌های دیگری مانند Linkedin، صفحات اشتراک‌ گذاری گردیده در پوسته AMP در دسترس خواهد بود.

شناسایی این صفحات وا رفته است، آنان مشتمل بر نشان AMP می باشند.

Google AMP چه‌گونه موجب ارتقاء بازدید وبسایت می‌گردد؟
گوگل اینترنت ‌وبسایت‌ هایی را که سریع ‌خیس لود می ‌شوند، در سکو بهتری قرار می ‌دهد و به خصوص موقتی توجه ویژه ‌ای به ورژن ‌های موبایلی اینترنت‌ وبسایت‌ها دارد. وب از دستگاه های تلفن همراه بیشتر از رایانه ها کاوش می‌شود و گوگل می خواهد شایسته ترین ها را در جايگاه های فراتر قرار دهد.

اگر سرعت بار گذاری وب سایت خویش را بهبود داد، سئوی خویش را بهبود می‌بخشید: به لطف این، می‌توانید بازدید را در نتیجه ها افزایش دهید، و حتی می‌توانید تعدادی سکو در SERP ها ترفیع نمائید.

یک شیت اینترنت به خودی خویش نمیتواند وسعت خوبی از بازدیدها را جذب نماید مگر اینکه استراتژی های متمرکز بر ارتقاء بازدید تارنما را جاری ساختن دهیم. در شرایطی‌که اقدامی برای معرفی، تبلیغ، seo و افزایش ترافیک آن جاری ساختن ندهیم، حتی داشتن زیباترین وب سایت فقیه هم هیچ سود های برای کسب و کار شما ندارد.

آموزش سئو مشهد
در‌این نوشته ی علمی تکنیکها و روش ها را به دو مجموعه عمده تقسیم کرده ایم. مجموعه نخستین طریق هایی میباشند که ترافیک تارنما از روش موتورهای کاوش را به یار دارند و زیرا در کشور ایران گوگل اصلی ترین و شاید تنهاترین موتورجستجوی مورد به کارگیری یوزرها میباشد، روی گوگل تمرکز داریم. تیم دوم هم طریق هایی برای ارتقاء بازدید فارغ شبکه موتور جستجوی گوگل و از روش پلتفرم های دیگر را دربرمیگیرد.
25 جمعاًًًَ ترفند (16+9) برای افزایش بازدید وب سایت را به شما توضیح میدهیم که اجرای بخش اعظمی از آن‌ها به آسانی قابل اجرا می‌باشد. علاوه بر اینکه می‌توانید از سرویس ها مشورت سئو استفاده فرمائید و با یک تماس با مشاورین ما ایرادات سایت خویش را متوجه گردید.
16 طریق افزایش بازدید تارنما از گوگل
در حالتی‌که بطور کلی بخواهیم راه‌های ارتقاء بازدید گوگل و ورود یوزرها به وب سایت را ذکر کنیم، می‌توانیم به بهینه سازی تارنما و تبلیغات موتورهای کاوش اشاره کنیم. ولی خویش بهینه سازی تعدادی زیرشاخه را مشمول می گردد که بعضا اثر بیشتری بر ترافیک تارنما دارا هستند.
برخی از اقدامات سئو به مراد بهبود سرعت تارنما، بعضی دیگر جهت جذب یوزرها از روش وبسایت های دیگر و گروه ای از اقدامات برای بهبود درجه سایت انجام میشوند.
مهم ترین نکته در ارتقاء ورودی تارنما در گوگل، تمرکز بر روش هایی میباشد که استفاده آموزش سئو در مشهد کننده را متقاعد به کلیک بر پیوند تارنما شما از دربین خیل‌عظیم رقبا در گوگل کند. طبق تجارب ما ، اقدامات ذیل اثر بیشتری دراین باره دارند که با اجرای این روشها که اکثرا مجانی میباشند ، می‌توانید ورودی وب سایت از روش موتورهای کاوش را ارتقاء دهید.
طرق ارتقاء بازدید وب سایت از گوگل
اینها روشهایی می باشند که ارتقا بازدید را در google search console علامت می دهند. یعنی میتوانید برای پژوهش نتایج این روشها از روش سرچ کنسول گوگل، در نصیب search performance تغییرات را ملاحظه کنید.
ساخت محتوا و بلاگ فعال
هنگامی به اطلاعات نگاه می‌کنید، شعور مزایای ساخت محتوا آسوده می باشد. برای مثال، صفحات سایتهایی که وب لاگ دارا‌هستند 55 درصد بیشتر از آنهایی که وب لاگ ندارند بازدیدکننده دارا‌هستند. شما بایستی یک بلاگ فعال برای تارنما خویش تشکیل داد کنید. پست هایی که در بلاگ منتشر می شود در راستای محتوای صفحه های اصلی و مربوط به حوزه شغل تارنما هست.
گوگل همواره سعی میکند شایسته ترین و مرتبط ترین محتوا، متناسب با جستجوهای یوزرها را به آنها اکران دهد. مقصود ارتقاء بازدید فقط یکی‌از دلایل مهم تشکیل داد محتوا است. با محتوایی که در وب سایت خویش ارائه میدهید به یوزرها، اعتبار و تخصص خویش را نشان میدهید و این گزینه اثر بسیار مثبتی روی دید کاربر نسبت به کسب و کار شما دارااست.
به امداد ساخت و ساز و تکثیر محتوای خوب مزایای ذیل را بدست میاورید:
مرتبه بندی وب سایت در موتور کاوش را بهبود داد. با محتوای بهتر و استراتژی پشت آن، میتوانید در صفحه اولیه گوگل باشید. که منجر جذب ترافیک بیشتر به وب سایت می‌گردد.
به رسمیت شناخته شدن مارک و بهبود تصویر آن، که‌این سبب ساز می گردد که از رقبای خویش متمایز گردید.
مشتریان خویش را متعهد نمایید و تعهد مخاطبان خویش را ارتقا دهید.
مشتریان بالقوه را به تارنما، بلاگ یا این که شبکه‌های‌عمومی خویش جذب فرمائید. با تعقیب کردن یک استراتژی محتوای عالی از روش قیف بازاریابی، می توانید آنها‌را نیز به مشتری تبدیل نمائید.

مشترکین بیشتری اخذ فرمایید. این امداد می نماید تا مقر داده خویش را داشته باشید و تعلق به داده های فرد ثالث را کاهش دهید.

به مشتریان خویش آموزش دهید، اگاهی دهید یا این که آنان را مشغول نمایید. تمامی چیز به هدف ساخت‌و‌ساز محتوای شما و نیازهای مخاطبان بستگی دارد. هدف هرچه که باشد، محتوایی که خوب پیاده سازی گردیده منجر ساخت‌و‌ساز بازدید مکرر برای تارنما می گردد.

تمامی این مفاد باعث به تحقق غرض آخری می‌گردد که فروش بیشتر یا این که درآمدزایی است. با این درحال حاضر، این هدف در کوتاه زمان بدست نمی آید و می بایست طرح ریزی دقیقی داشته باشید.

ادغام انواع محتوا
محتوا فقط متن وجود ندارد. تصاویر، ویدیو، فولدر صوتی و اینفوگرافیک ها منزلت ویژه ای در تشکیل داد محتوا دارا‌هستند.

برای جلب اعتنا گوگل و یوزرها، استفاده به طور همزمان و ترکیب تعدادی نوع محتوا تکنیک هوشمندانه ای میباشد. هرآنچه که بتواند مضمون‌ یا این که هدفی را به استفاده کننده منتقل کند برای یک وب سایت اثر گذار است. یعنی شما در صفحه ها سایت، ترکیبی از متن، تصویر، ویدئو یا این که صوت را درج فرمایید. یکی از فرمول های جادویی در بازاریابی محتوا نیز همین هست. تنوع محتوا در کنار ارتفاع و پوسته آن میتواند جذابیت بیشتری برای یوزرها داشته باشد. همینطور شانس حضور در نتیجه ها به ازای جستجوهای مختلف و اشکال محتوا را بیشتر خواهد کرد.

طبق پژوهش ها صورت گرفته، صفحاتی که دست کم یک ویدیو در محتوای خویش دارا‌هستند، نزدیک به 50 درصد از سایت های دیگر نرخ کلیک بیشتری دارا هستند. از طرفی زیرا گوگل، برای ویدیو، تصاویر، pdf و word و بقیه فرمتها، قسمت های مجزا و ویژه ای را در لحاظ گرفته، پس تنوع محتوا می‌تواند یک برگه را در یک سری کتگوری بگنجاند و تعداد دفعات مشاهده آن در حاصل را ارتقاء دهد.

اینفوگرافیک
اینفوگرافیک ها عناصری می‌باشند که محتوای هر نوع وب لاگ را بسیار بی نیاز می نمایند و سبب ساز می گردد ارتقاء زمان حضور استفاده کننده، احتمال به اشتراک گذاری محتوا ارتقاء یابد و خلال این، قابلیت و امکان جدیدی برای اخذ پیوند های ورودی به وبسایت است.

گزینش تیتر مطلوب و جذاب
تیتر صفحه از متاتگ هایی میباشد که در حاصل کاوش تحت عنوان یکی نمادهای وبسایت نشان داده میشود. در seo تاکید متعددی بر اختصاصی بودن تگ تیتر و به کارگیری از واژه و کلمه کلیدی اساسی به همراه بعضا از لغات توصیفی مثل بهتر ، قشنگ، ارزان و … شده است. در تگ تیتر چیست و چه‌طور آن را باصرفه کنیم؟اتوضیح داده ایم که متاتگ تیتر می بایست نهایتا در 70 کاراکتر خلاصه گردد و در عین کوتاه بودن بتواند یوزرها را مجذوب کند. نسبت به تارنما های حریف ، شم بهتری را در کاربر تشکیل داد کند تا سبب ساز به افزایش نرخ کلیک و ورودی وبسایت از گوگل خواهد شد.

یکی شایسته ترین تکنیک ها برای ارتقاء بازدید تارنما از شبکه گوگل، ساخت و ساز عنا وین دیدنی است که CTR تارنما را در SERP ها ارتقاء می دهد. هرچه تعداد کلیک‌های بیشتری در حاصل داشته باشیم، روئت کرد گوگل نسبت به وبسایت عالی شود.

به این ترتیب پیشنهاد میکنیم عناوین صفحه ها و پست های خویش را تحقیق کرده و آنها را seo نمائید تا برای یوزرها جذاب باشند.

بهینه سازی متاتگ توضیحات
دومی فاکتوری که در نتایج جستجوی گوگل برای معرفی وب سایت به یوزرها نشان داده میشود، تگ توضیحات میباشد. تگ دسکریپشن توضیحات مختصری در حد 160 کاراکتر را از صفحه به ربات های گوگل و یوزرها ارائه میدهد. خیر تنها در بهبود سکو تارنما موثر میباشد بلکه در ارتقا ورودی از روش جذب و متقاعد یوزرها نقش پررنگی دارد. معمولا می بایست در متاتگ توضیحات شایسته ترین جمله ها مربوط به آیتم اصلی برگه را به یار و همدم ارائه یک پیام تازه برای استفاده کننده ارائه دهید.

برای سئو تگ توضیحات به طبع تفحص نمایید: تعیین متاتگ توضیحات مطلوب برای تارنما

عبارات کلیدی طولانی و lsi را مقصود قرار دهید
الگوی جستجوی یوزرها نسبت به پیشین تغییرات متعددی کرده. موقتی ، کلمات کلیدی وقتگیر و کلمات، بیشتر توسط یوزرها کاوش میشوند. همینطور به جهت ارتقای الگوریتم های گوگل، این موتور کاوش می‌تواند که لغت ها و عبارات هم مضمون‌، در یک راستا و با مضمون‌ مشترک را به خیر شناسایی نماید. به همین دلیل کلمات کلیدی زمانبر و کلمات lsi میتوانند موجب ارتقا بازدید گوگل شوند.

یکی از دیگر از عامل ها سئو برای ارتقا بازدید وب سایت این است که با لغت ها کلیدی وقتگیر عمل فرمایید. برای جمعی از شما که هنوز با اصطلاح “دم بلند” آشنا نیستید، به عبارات کلیدی دم بلند اشاره داراست. برای مثال:

کلیدواژه مهم: “نماینده قانونی”

واژه کلیدی دم بلند: “نماینده قانونی جدایی در طهران”.

اگرچه وسعت کاوش برای عبارتهای زمانبر معمولا کمتر از لغات کلیدی همگانی خیس میباشد، اما عبارتهای وقتگیر بهتر می توانند ترافیک متعددی را برای شما به ارمغان بیاورند.

همینطور تکرار و استعمال از لغت ها lsi در متن عنایت بیشتری از خویش کلمه و واژه کلیدی اصلی دارااست و زیرا روشی به طور کامل طبیعی به حساب آورده می شود، وب سایت را در موضع بهتری نیز قرار خواهد بخشید. در حالتی‌که در‌این ارتباط داده ها یه خرده دارید توصیه می کنیم مقاله لغت ها کلیدی lsi را مطالعه فرمائید تا آشنایی بهتری از این نوع لغت ها داشته باشید.

مزایای کلمه ها کلیدی دم بلند
رقابت کمتر: همان گونه که تا قبل از اینً اشاره کردم، کلمه ها کلیدی دم بلند رقابت کمتری دارا‌هستند، به این ترتیب امنیت جايگاه به ازای یک واژه و کلمه کلیدی خاص بیشتر است. حتی در شرایطی که رقابت عملاً وجود نداشته باشد، می‌توانید در طی زمان بسیار کوتاهی به رتبه نه برسید.

ارتقاء ترافیک: چنانچه تمام همت خویش را بر روی جای یابی یک سود برای یک واژه کلیدی همگانی با وسعت بسیار زیاد کاوش و با رقابت زیاد متمرکز کنید، ممکن است بتوانید موقعیت خویش را به دست آورید و با استخراج به آن، ترافیک اینترنت خوب به دست آورید. البته در شرایطی‌که برنده نشوید و سایت شما هیچ زمان نتواند به کاغذ نخستین گوگل رسد، سعی شما بهره نخواهد داد. کلمات کلیدی دم بلند به شما این قابلیت را میدهند که در‌صورتی‌که بتوانید تعدادی آیتم از آنان را در کاغذ اولیه گوگل قرار دهید، بازدید را افزایش دهید.

نرخ تبدیل بیشتر: در‌صورتی‌که علاوه بر افزایش بازدید، تحت عنوان یک غرض تجاری تری می توانید نرخ تبدیل کاربر به مشتری را فراتر ببرید.

یافتن لغات کلیدی تازه با google trends
به ازای هر کاربری که قصد یافتن یک متاع یا این که سایت را در گوگل دارد، می توان واژه و کلمه کلیدی بدست آورد. این علامت میدهد که کلمات محدودیتی ندارند. شما می بایست کلمات کلیدی جدید را پیدا فرمایید و در محتوای صفحه ها از آنان به کارگیری فرمائید. تحقق این مقصود، نیازمند آشنایی ظریف از کار سایت، مشتریان و مخاطبان، تولید ها یا این که خدماتی می باشد که ارائه می دهید. یافتن لغات جدید به توسعه و گسترش وب سایت و ارتقاء حضور در نتایج کاوش می انجامد. هرچه دایره لغات و عبارات مرتبط با تجارت خویش را پیشرفت دهید ، بازدید بیشتری بدست می‌آورید.

در یک وب سایت می‌توانید اشکال مختلفی از مقاله‌ها را با دقت به مجال آن ها ایجاد کرد نمائید: مقاله ها فصلی، موقت یا این که دائمی. Google Trends، یکی ابزارهای خوب گوگل میباشد که می‌تواند به شما در تولید محتوا یاری دهد.

Google Trends به شما این امکان را میدهد که بدانید چه چیزی در هر کشوری بیشتر کاوش میشود، چه لغت ها مرتبطی کاوش میگردد، در حالتی‌که این جستجوها در حالا ارتقاء یا این که کاهش باشند متوجه می شوید، حتی به شما می‌گوید کدام کلمات کلیدی زمان بر بیشتر کاوش میگردند.

همگی این داده ها می‌تواند به شما یاری دهد تا ایده هایی برای ساخت‌و‌ساز مقالاتی در وبلاگ داشته باشید که حقیقتاً مورد علاقه یوزرها میباشند. پس به طبع از این ابزار که اتفاقا بدون‌پول هم میباشد، بیشترین فایده را ببرید.

بروزرسانی محتوای دیرین
اثبات گردیده است که آپ دیت رسانی مقالاتی که مدت ها پیش منتشر گردیده اند، درجه سئوی شما‌را بهبود می‌بخشد. به این ادله می‌باشد که گوگل مدام میخواهد شایسته ترین و به روزترین محتوا را در موضع های بلندتر نشان دهد.

براین اساس، در صورتی‌که محتوایی دارید که مجال‌هاست آن را تغییر تحول نداده‌اید و می‌خواهید منزلت آن را در فهرست نتایج ارتقاء دهید، محتوا را گسترش دهید و لغات کلیدی را که برای آنان قرار می‌دهید مرور نمایید. داده ها آماری را آپ تو دیت فرمائید و بدنه محتوا را نیز براساس داده ها روز مجددا دستکاری کنید.نحوه بروزرسانی محتوای قدیمی را توضیح داده ایم.

اثر به روزرسانی محتوا برای سایت های دیرین به مراتب از تولید محتوای نو بیشتر میباشد، چون صفحاتی که آپ تو دیت می شوند بازدیدهایی در قبلی استحصال کرده اند، لینک و پیوند بدست آورده اند و به طور طبیعی با بروزرسانی محتوای دیرین، خیلی سریعتر در نتایج گوگل ترفیع خواهند کرد وافزایش بازدید وبسایت را به همراه خواهند داشت.

به کارگیری از structured data
یکی‌از طریق هایی که موجب ادراک بیشتر ربات گوگل از محتوای صفحات اینترنت می شود ، داده های ساختار یافته یا این که structured data میباشند. این اطلاعات نوعی کدهای html می‌باشند که با معین کردن نقش هر قسمت از ورقه ، فهم آن را برای موتورهای کاوش افزایش می دهند. به طور کامل واضح میباشد که هرچه خزنده گوگل شعور بهتری از وب سایت داشته باشد ، به ازای جستجوی کلمه ها بیشتری در نتیجه ها اکران داده شود و بازدید بیشتری نیز کسب خواهد کرد.

کدهای نشان گذاری schema ، ستاره دار کردن مطالب در گوگل ، اکران پیوند شبکه‌های‌مردمی در داده ها وب سایت ، داده ها تکمیلی درباره ی با یک شخصیت معروف ، rich snippents مثال هایی از کاربرد داده های ساختار یافته هستند. پژوهش ها نشان داده که structured data اثر تماما مستقیمی در ارتقا نرخ کلیک داراست.

به کار گیری از structured data برای درج داده ها ظریف در ارتباط وبسایت
لینک سازی داخلی اصولی
یک کدام از‌از دیگر از فاکتورهای سئو که باید در استراتژی های On-page در حیث گرفته گردد، لینک و پیوند سازی داخلی است.

پیوند های داخلی مانند پلی بین صفحه ها و مطالب وبسایت می باشند. وقتی که مخاطب در هم اکنون تفحص یک شیت هست، پیشنهاد یک لینک و پیوند از ورقه دیگر ، قادر است او‌را ترغیب به بازدید بیشتر و ادامه حضور روی وبسایت کند. پیوند سازی داخلی خیر تنها برای یوزرها، بلکه تکان خزنده موتورجستجو در وبسایت را نیز شل و ول و سریعتر می نماید. علاوه بر این ، لینکسازی در بالا رفتن اتوریتی و اعتبار کلیه مطالب وب سایت اثر دارااست. تمام آحاد این حاصل ، به ارتقاء بازدید گوگل امداد متعددی می نماید.

به صورت بی واسطه، پیوند دادن به صفحه ها یا این که مقالات می‌تواند برای افزایش بازدید وبسایت مفید باشد به یک عامل بسیار ساده: اطلاعاتی را که نشان می دهید با مقالات دیگر کامل شدن میکنید و به خوا‌نندگان خویش زمان می دهید صفحه های بیشتری را مرور نمایند، بنابراین صفحه ها بیشتری را بازدید می نمایند.

هر برگه ای که بقیه صفحات لینک و پیوند میدهد، اعتباری را منتقل میکند که به آن ((link juice )) میگویند و صفحاتی که پیوند های بیشتری اخذ می نمایند از نظر اعتبار بهبود می‌یابند. بدین ترتیب، لینکسازی داخلی اصولی و ظریف می تواند اعتبار وب سایت را در موتور جستجوی گوگل بهبود بخشد و با کسب سکو عالی، قابلیت و امکان افزایش بازدید وبسایت را افزایش میدهد.

بهبود تجربه کاربری
دست اندرکاران دیگری که می تواند بازدید وب سایت شما را ارتقا دهد، ارائه یک تجارب کاربری بهتر برای کاربرانی می باشد که از وب سایت شما بازدید می نمایند.

این فاکتور به صورت بی واسطه حالت seo را بهبود نمی بخشد، اما به صورت غیرمستقیم از روش خلق استفاده کننده اثر مهمی در رتبه وب سایت داراست.

تجربیات کاربری با عواملی مثل سرعت وب سایت، عملکرد، طریق اکران، رنگبندی، محل قرارگیری منوها و لینکها، ساختار وب سایت و بطور کلی هرآنچه در تجربه مخاطب اثر دارااست، سروکار داراست.

فکر کنید وارد اینترنت سایتی می شوید که لود آن فرصت متعددی ارتفاع می کشد و همینطور پیمایش در آن طاقت فرسا میباشد. مطمئناً به جایی که از آنجا آمده اید برمی شوید و روی یک کدام از‌از دیگر از نتایجی که گوگل به شما ارائه می دهد کلیک میکنید. این باعث ارتقاء نرخ پریدن و کاهش زمان بازدید شیت می گردد. همگی این معیارها را گوگل هنگام مرتبه بندی صفحه ها اینترنت در نظر می گیرد، بنابراین تجربیات کاربری ادله فوق العاده مهمی در ترازو بازدید تارنما می باشد.

پیاده سازی ریسپانسیو و سازش با تلفن همراه
ورژن موبایل وب سایت، جز فاکتورهای اساسی مرتبه بندی گوگل به حساب میآید. یک تارنما عالی بایستی کلاً دستگاه ها مثل لپتاپ، گوشی و تبلت به وضوح قابل مشاهده باشد. این یعنی تک تک بخشهای تارنما، مثل محتوا، جداول، تصاویر، اسلایدشو، هدر و فوتر، سایدبار، هیبت تصویب درخواست، دکمه های cta، منو، لوگو و بقیه اجزا، بدون هیچ مشکلی در هر حالتی ایفا شوند و سایت کاملا ریسپانسیو باشد.

زیرا به انگیزه استعمال تعداد متعددی از یوزرها از گوشی برای کاوش در وب، بیش تر از 60درصد جستجوها با تلفن همراه ایفا می‌گردد و در‌حالتی که وب سایت شما ریسپانسیو نباشد، نمی تواند در حاصل گوشی جايگاه خیر و خوبی کسب نماید و براساس الگوریتم mobile-first indexing نتیجه ها کاوش در بقیه دستگاه ها، به عبارتی رتبه بندی در تلفن همراه میباشد. پس برای ارتقا بازدید گوگل، حتما به ریسپانسیو بودن و سازش با گوشی توجه نمایید.

افزایش سرعت سایت
وبسایت هایی که سرعت پایینی دارا هستند ابدا نمی توانند بازدید قابل قبولی استحصال نمایند. خویش گوگل داعیه می نماید که ارتقا نیم ثانیه ای در طی لود در تارنما خویش، ترافیک اینترنت را تا 20 درصد کاهش می‌دهد. اینکه زمان بارگذاری وبسایت شما بیش از حد ارتفاع بکشد باعث نمی‌شود که گوگل شمارا جریمه نماید، ولی حاصل دیگری فراتر از شمارا نماد میدهد. گوگل سایتی را در سکو فراتر قرار می دهد که سرعت بیشتری در هنگام بارگزاری داشته باشد. کاهش وسعت عکس ها، بهینه سازی کدهای html، استفاده از پلاگین های کش و یک هاست قادر و پرسرعت می‌تواند موجب بالابردن سرعت تارنما شود.

افزایش سرعت وبسایت یکی فاکتورهای مهم جايگاه بندی که در میزان بازدید اثر دارااست
حتی بعد از هر تغییری که روی تارنما ایفا میکنید، مسلما بایستی وبسایت خویش را در pagespeed insights انالیز فرمائید. این مورد به قدری برای گوگل التفات دارااست که آن را یک کدام از فاکتورها و الگوریتم های مرتبه بندی قرار داده است. درصورتی که توجه داشته باشید، جدیدا در کنسول جستجوی گوگل، بخشی به اسم core web vitals اضافه گردیده که مرتبط با سرعت و عملکرد وبسایت است. می بایست سعی کنید زمان بارگزاری هر کاغذ از سایت خویش را تحت 1.5 ثانیه نگه دارید.

فعال‌سازی Google AMP
مطمئناً در صورتی یک وب سایت یا این که بلاگ دارید، التفات حیاتی سرعت بارگذاری یک وبسایت را می دانید.

زمان بار گذاری یک وبسایت به دو ادله مهم میباشد: تجارب مخاطب و مرتبه بندی در گوگل. هر دو دلیل رابطه قربت با هم دارا‌هستند، چرا؟ گوگل یک کمپانی میباشد، مانند کلیه شرکت های مشتری داراست و مشتریان گوگل کاربرانی هستند که در آن کاوش می نمایند.

مانند هر کمپانی دیگری، گوگل نیز میخواهد شایسته ترین ها را به مشتریان خویش ارائه دهد و این به معنای نشانه دادن شایسته ترین حاصل ممکن می باشد. خیر صرفا سایتهایی که به سوال ها جواب می‌دهند، بلکه سایتهایی که می توانند تجربیات بهتری را ارائه دهند.

سرعت بار گذاری تأثیر مستقیمی بر بسیاری از آمارهای دیگر مانند تعداد فروش در فروشگاه آنلاین دارد، ولی ما قصد داریم در مورد اینکه چه طور سرعت بارگذاری و Google AMP میتواند به شما در ارتقاء بازدید وب سایت در گوگل یاری دهد، تمرکز کنیم.

Google AMP چیست؟
به صورت خلاصه، فناوری است که گوگل ساخت‌و‌ساز نموده است که به شما قابلیت میدهد صفحاتی تولید نمایید که تا 80٪ سریعتر در دستگاه های گوشی بار گذاری شوند. وبسایت های ورژن AMP دارنده HTML و جاوا اسکریپت هایی ساده سازی گردیده هستند.

با این پیشرفت ها در کد، صفحات بسیار سریعتر بار گذاری میشوند. در شرایطی‌که تارنما شما صفحه های AMP را فعال کرده باشد، ممکن میباشد صفحاتی که در گوگل ایندکس نموده اید درین پوسته ظواهر شوند. علاوه بر این، در جای ‌های دیگری مانند Linkedin، صفحات اشتراک‌ گذاری گردیده در پوسته AMP در دسترس خواهد بود.

شناسایی این صفحات وا رفته است، آنان مشتمل بر نشان AMP می باشند.

Google AMP چه‌گونه موجب ارتقاء بازدید وبسایت می‌گردد؟
گوگل اینترنت ‌وبسایت‌ هایی را که سریع ‌خیس لود می ‌شوند، در سکو بهتری قرار می ‌دهد و به خصوص موقتی توجه ویژه ‌ای به ورژن ‌های موبایلی اینترنت‌ وبسایت‌ها دارد. وب از دستگاه های تلفن همراه بیشتر از رایانه ها کاوش می‌شود و گوگل می خواهد شایسته ترین ها را در جايگاه های فراتر قرار دهد.

اگر سرعت بار گذاری وب سایت خویش را بهبود داد، سئوی خویش را بهبود می‌بخشید: به لطف این، می‌توانید بازدید را در نتیجه ها افزایش دهید، و حتی می‌توانید تعدادی سکو در SERP ها ترفیع نمائید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 308
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 24
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 34
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 264
  • بازدید ماه : 855
  • بازدید سال : 2618
  • بازدید کلی : 4407
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی