loading...

مرجع تخصصی بروزترین مقالات سئو

بازدید : 9
دوشنبه 28 آذر 1401 زمان : 13:29

افت ترافیک تارنما به طور ناگهانی یک کدام از همه گیرترین مشکلاتی میباشد که بیشتر صاحبان تارنما ها دست‌کم یکبار با آن روبرو گردیده اند. همانگونه که میدانید ترافیک، یک کدام از فاکتورهای اساسی در بهینه سازی وب سایت میباشد.
تمامی سایت ها نوسانات متعددی در ترافیک تارنما خویش دارا‌هستند. به طور طبیعی شما می‌دانید که ترافیک طبیعی تارنما شما بایستی چه میزانی داشته باشد تا بر پایه ی آن تشخیص دهید که بازدیدهایتان کاهش یا این که ارتقا پیدا نموده است.

آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو مشهد


در‌صورتی‌که شما یک افت بازدید وبسایت شدید را مشاهده کردید، مطمئنا پیش از هر کاری واپسین تغییراتی که بر پروسه عمل های وب سایت خویش طراحی نموده اید را به موقعیت نخستین خویش گشوده می گردانید.
توصیه ما این میباشد که‌این عمل را اجرا ندهید؛ چراکه دلایل افت ترافیک وب سایت در گوگل ممکن میباشد متفاوت باشند و این افت ترافیک وبسایت شما ارتباطی با تغییرات اخیر ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله شما نداشته باشد.
او‌لین قدمی که بایستی بردارید، اعتقاد و باور نتایج کردن از این میباشد که افت بازدید تارنما شما ارتباطی با تاریخ تکثیر آن نداشته باشد. برخی از اشخاص در به عبارتی روزی که محتوای خویش را تکثیر داده اند، انتظار دارا هستند که ترافیک بالایی از سمت SERP ها برای آنان جذب گردد. البته بایستی توجه داشته باشید که‌این ترافیک دریافتی، آحاد ترافیکی وجود ندارد که قرار میباشد کاغذ سایت شما اخذ نماید.
ولی می بایست بدین نکته هم دقت داشته باشید که وجود نوسان در ترازو ترافیک ورودی وبسایت، چیز طبیعی میباشد و فقط وقتی این مورد میتواند موجب نگرانی شما گردد که‌این افت ترافیک رو به پرورش باشد.
مورد مهم آجل این میباشد که ایرادات فنی وبسایت خویش را گزینه تحقیق قرار دهید. چراکه ممکن میباشد فرد شما و یا این که وبمستر وبسایت کد اشتباهی را وارد کرده‌باشد که از به اکران در داخل شدن ترافیک تارنما پرهیز می نماید؛ در حالی که هیچ تغییری در پروسه بازدید وب سایت شما پدیدار نشده میباشد.
در انتها، خبر‌ها را رسیدگی فرمایید. آیا مشکلاتی مثل قطعی برق، تعطیلات یا این که بعضا موردها دیگر وجود دارااست که ممکن میباشد سبب ساز افت ترافیک وب سایت شما گردیده است یا این که نه. در شرایطی‌که همگی موردها بیان شده را بررسی کردید و متوجه شدید که منبع اختلال افت بازدید تارنما از آنها وجود ندارد، توصیه می‌کنیم که نکاتی که درپی برای شناسایی و مرتفع کردن دلایل افت ترافیک تارنما در گوگل آورده شده میباشد را با تمرکز تفحص فرمائید.

1) تحقیق جریمه های گوگل
در صورتی‌که سایت شما از طرف گوگل به طور مکرر جریمه میشود، شما یک افت بسیار شدید در ترافیک خویش را مشاهده خواهید کرد؛ چراکه جریمه گوگل می‌تواند رنک صفحه ها تارنما را به شدت کم کند که همین قضیه در افت بازدید تارنما نقش موثری دارااست.

نکته ای که بایستی بدانید این میباشد که بیشتر جریمه های صورت گرفته بوسیله گوگل، به طور خود کار می‌باشند و کمتر پیش میاید که نیروی کار گوگل به طور دستی یک وب سایت را پنالتی نمایند. برای پژوهش جریمه شدن وبسایت خویش، عالی میباشد که به اکانت کاربری Google Search Console خویش راز بزنید و اعلان های جانور را آیتم تحقیق قرار دهید.

چنانچه پیغام خاصی را در کنسول جستجوی گوگل پیدا کردید، احتمالا دلیلش این میباشد که شما در هم اکنون استعمال از تکنیک های seo کلاه سیاه در پروسه کاری خویش می باشید و یا این که محتواهایی را منتشر نموده اید که مبتنی بر با اصول و هدف ها گوگل نبوده میباشد. مطمئنا بعد از رفع این زمینه، جریمه گوگل از تارنما شما برداشته شود و شما مجدد میتوانید ترافیک و بازدید قابل قبولی از SERP های این موتور کاوش به دست بیاورید.

2) مقایسه کانل های ترافیکی خویش
اینکه شما متوجه گردید وبسایت شما از چه مسیرهایی ترافیک خویش به حصول می نماید، می‌تواند بسیار موثر و کارساز باشد. درصورتی که از تبلیغات مبلغی به کارگیری می کردید، انگیزه کاهش بازدید تارنما شما قادر است این باشد که دیگر هزینه ای برای تبلیغ های خویش نکرده اید و ترافیک استخراج گردیده از این شیوه، دیگر قرار وجود ندارد برای شما در لحاظ گرفته خواهد شد.

اینکه یوزرها از روش آوازه مارک شما وارد تارنما بشوند و یااینکه یک پیوند نظرشان را جذب کرده و بر آن کلیک می نمایند نیز دو شبکه ترافیکی گوناگون اند. درحال حاضر در صورتی‌که کاهش ترافیک وب سایت دارید، ممکن میباشد دلیلش افت محبوبیت مارک شما باشد و در واقع کمتر کسی میخواهد وارد سایتی گردد که مربوط به مارک شما میباشد. در سود کاری که می بایست جاری ساختن دهید این میباشد که اشتباهات کمپانی و بیزنس خویش را مرتفع کرده و بعد با اقتدار هرچه تک تک از اصول بهینه سازی در پروسه کاری خویش استعمال فرمائید.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: بهبود بیزنس با بهینه سازی و تبلیغات ppc
توصیه تالیف کننده این میباشد که نخستین نوشته‌ی‌علمی بالا را خوانده و بعد از آن ادامه این نوشته‌علمی را بخوانید.

3) توقف به کارگیری از تبلیغات کلیکی
احتمال دیگر این میباشد که ترافیک دریافتی از تبلیغات مبلغی در اکنون تولید تداخل در ترافیک طبیعی شما میباشد. این مسئله خیلی شایع وجود ندارد ولی ممکن میباشد که حادثه بیفتد؛ از طرفی، سپرده گذاری در ترافیک های مبلغی ممکن میباشد سبب کاهش ترافیک طبیعی شما خواهد شد ولی در عین حالا کلاً ترافیک را ارتقا خواهد اعطا کرد.

هم اکنون مورد ای که وجود داراست این میباشد که تبلیغات مبلغی شما برای عبارات کلیدی میباشد که ممکن میباشد هیچ ارزشی برای بیزنس شما نداشته باشند. صرفا رویه درک کردن این قضیه که آیا تبلیغات مبلغی شما تاثیری در پروسه ارتقاء ترافیک و بازدید وبسایت شما داشته میباشد یا این که نه، این میباشد که به کارگیری از این تبلیغات را متوقف فرمائید و حاصل را در پایان با یکدیگر مقایسه فرمایید.

4) نظارت بک پیوند های از دست رفته
افت بازدید تارنما,افت ترافیک تارنما,دلایل افت ترافیک وبسایت

در شرایطی که ترافیک وب سایت شما در میان یک سری کاغذ خاص تقسیم گردیده‌است و ترافیک ارجاع داده شما افت نموده است، این زمینه آرم دهنده این میباشد که شما بک لینک و پیوند بعضی از این صفحه ها خویش را از دست داده اید.

در شرایطی که صرفا بعضا از صفحه های ترافیک خویش را از دست داده اند و دیگر صفحه ها تارنما همچنان در هم اکنون جذب بازدید میباشند، این نماد می‌دهد که آن صفحه های اول، بک پیوند های خویش را از دست داده اند.

هم اکنون برای ساخت مجدد این پیوند های از دست رفته، توصیه می‌کنیم آغاز به عده ای که لینک و پیوند ها را به شما داده بودند، آدرس اینترنتی ارسال کرده و انگیزه حذف بک لینک و پیوند های خویش را جویا گردید یااینکه شما با یک ویرایش مجدد محتوای خویش بتوانید بک پیوند ها را مجدد به دست بیاورید. در بعضی موردها ممکن میباشد که حریف تجارت شما، بک لینک و پیوند متبوع را از آن خویش نموده است و یااینکه مطلبی که لینک و پیوند کاغذ وبسایت شما در آن قرار داشته میباشد، در کل حذف گردیده‌است.

اینکه شما بخواهید مجدد بک پیوند های خویش را به دست بیاورید، ممکن میباشد پاره ای معضل برانگیز باشد. البته مکان نگرانی وجود ندارد؛ چراکه محتوای شما یک توشه توانسته میباشد که از وبسایت های دیگر لینک و پیوند اخذ نماید. به این ترتیب مطمئن باشید که‌این محتوای متبوع برای توشه دیگر نیز خواهد توانست سعی نیکی را از خویش نماد دهد.

5) بی قیمت بودن بک لینک و پیوند ها
بایستی بدانید که همگی بک پیوند ها پر ارزش و توانا نیستند. درصورتی که یک وب سایت اسپم به محتوای شما پیوند داده باشد، گوگل ممکن میباشد که تصور نماید شما برای این بک لینک و پیوند ها هزینه ای پرداخت نموده اید و در اکنون به کار گیری از تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه میباشید. در فیض کیفیت عالی بودن پیوند های مربوط به وب سایت شما التفات متعددی دارااست و در شکل در نظرنگرفتن این مسئله یکی دلایل افت ترافیک تارنما در گوگل است.

هم اکنون اینکه شما به عمد یا این که غیر عمد این پیوند ها را اخذ نموده اید، بایستی سریعا از مالک وب سایت متبوع درخواست فرمایید تا لینک و پیوند های متبوع شما‌را از وب سایت خویش حذف نماید. بعد از جاری ساختن این فعالیت، احتمالا کاهش ترافیک وب سایت نخواهید داشت.

6) نظارت کوشش رقبا
در‌حالتی که نسبت به رقبای خویش ترافیک کمتری اخذ میکنید، می بایست بدانید که‌این مورد به طبع آرم دهنده این وجود ندارد که به طبع درجه وب سایت کاهش یافته میباشد. بلکه ممکن میباشد که رقبای شما در حالا ارائه محتواهای بسیار ارزشمندتری نسبت به شما می باشند و یا این که به صورت کلی به شدت بر seo وبسایت اتوماتیک می نمایند.

در این باره دو شغل وجود داراست که شما می‌توانید جاری ساختن دهید؛ نخستین اینکه تمرکز خویش را بر عبارت های کلیدی و استراتژی هایی قرار دهید که رقبایتان هنوز توجهی به آنها ندارند و دوم اینکه بر ارتقاء چگونگی تلاش خویش متمرکز گردید تا از رقبای خویش پیشی بگیرید.

7) بهبود رنکینگ تارنما
چنانچه از رقبای تارنما خویش جا ماندید، به طور طبیعی فقط ادله افت ترافیک، این میباشد که شما نتوانسته اید از رقبای خویش پیشی بگیرید و در غایت با افت سکو وبسایت مواجه گردیده اید. در‌این‌حالت‌ فقط کاری که می بایست ایفا دهید این میباشد که seo وبسایت خویش را به متخصصین جان دار دراین مورد بسپارید تا آنها رنک های بلندتر را برای شما به ارمغان بیاورند. توجه داشته باشید که در صورتی از کارشناسان بی تجربیات بهینه سازی تارنما در این مورد به کارگیری نمائید، ممکن میباشد که زخم های دور از شوخی به بیزنس شما وارد خواهد شد.

8) اشتباهات SERP
دلایل افت ترافیک وبسایت در گوگل,انگیزه کاهش بازدید وب سایت,انگیزه پایین آمدن ترافیک

بعضی وقتها، محتوای متبوع شما رنک بسیار خیر داراست و وسعت جستجوی عبارت کلیدی هم بسیار بالا میباشد. فقط مشکلی که انگیزه کاهش بازدید وبسایت است، این میباشد که یوزرها پیوند شمارا می‌بینند ولی بر آن کلیک نمی‌کنند. این مورد ارتباطی با کار های شما ندارد؛ چراکه گوگل تصمیم گرفته میباشد برای بعضی از عبارت های کلیدی از Answer Box های خویش استعمال نماید تا با استعمال از آن، یوزرها را با سرعت بسیار بیشتری به آنچه که میخواهند، برساند.

نکته ای که می بایست بدانید این میباشد که گوگل در‌این Answer Box خویش جواب قابل قبولی برای سوال استفاده کننده ارائه می نماید و این جواب را از شایسته ترین محتوای جانور حصول کرده و پیوند برگه وب سایت را در تحت این باکس جواب قرار می‌دهد.

در سود فقط راهی که ممکن میباشد افت ترافیک تارنما را برای شما به دستکم برساند، این میباشد که شما همه عملکرد خویش را بکنید تا درین باکس جواب قرار بگیرید. در حالتی‌که دراین مورد برنده نبودید، توصیه می‌کنیم که به طبع از متخصصین seo تارنما امداد بگیرید.

9) پژوهش نوع کاغذ و نوع ترافیک
برای اینکه بتوانید به نیکی انگیزه کاهش بازدید وب سایت را شناسایی فرمایید، سفارش می‌کنیم در او‌لین مرحله، صفحاتی که زیر بیشترین فشار در این باره می‌باشند را از سایر مستقل فرمایید و سئو های ساختار یافته را بر روی هرکدام از آنان طراحی نمائید. افت ترافیک یک مجموعه در تارنما قادر است علتش اشتباهات بهینه سازی باشد که با یک رسیدگی بی آلایش می‌توانید شخصا آن را برطرف فرمائید.

10) عنایت تجربیات کاربری
تجربیات کاربری عنایت متعددی برای فرایند عمل های وب سایت میتواند داشته باشد و بر آحاد آن‌ها به طوری تاثیرگذار میباشد. هم اکنون در برخی مورد ها ممکن میباشد که تجارب کاربری را به دلایل مختلفی ناچار باشید تغییر تحول دهید و از یک مدل تازه در ارائه سرویس ها خویش برای یوزرها به کار گیری نمایید. ترجربه کاربری به‌این عامل التفات دارااست که مقصود کلی گوگل ارتقا رضایت کاربرانش میباشد.

در پی همین مسئله، تجربیات کاربری را به یک کدام از فاکتورهای مرتبه بندی SERP های خویش تبدیل نموده است. با نظارت تارنما های رفیعتر میتوانید به راحتی متوجه گردید که تجارب کاربری یک کدام از حق تقدم های آن ها میباشد. شما نیز بایستی تجارب کاربری را در مراحل بهینه سازی وب سایت خویش به شایسته ترین صورت ممکن طراحی فرمایید.

طبیعی میباشد که‌این تغییر تحول مدل برای مقطع وقتی موجب افت ترافیک وبسایت گردد. در فیض مکان نگرانی نیست؛ چراکه بعداز مدتی شما یوزرها منحصر به فرد به خویش را جذب محتواهایتان خواهید کرد. ولی توجه داشته باشید که در صورتیکه این بازه فرصت، خیلی طول کشید، بایستی استراتژی تغییر‌و تحول تجربیات کاربری خویش را سریعا تغییر تحول دهید تا مجدد وبسایت شما ترافیک و بازدید نخستین خویش را اخذ نماید.

حرف پایان در ارتباط افت بازدید وبسایت
وقتی که ترازو ترافیک سایت شما کاهش پیدا کرده میباشد، بسیار اساسی میباشد که با ارائه مطالب باارزش و تمرکز روی تجارب کاربری فوق العاده، به شیوه های اساسی جذب کاربر برگردید. هنگامی این شغل را اعمال دهید، سایت شما در درازمدت خطاها مرتبط با افت ترافیک نخواهد داشت. همینطور درصورتی که بتوانید کلیه اصول seo را در یک راس دارای اعتبار یادگرفتن بهینه سازی به طور فردی بیاموزید، مطمئنا با اینگونه مشکلاتی در کار های بعدی خویش مواجه نخواهید شد.

افت ترافیک تارنما به طور ناگهانی یک کدام از همه گیرترین مشکلاتی میباشد که بیشتر صاحبان تارنما ها دست‌کم یکبار با آن روبرو گردیده اند. همانگونه که میدانید ترافیک، یک کدام از فاکتورهای اساسی در بهینه سازی وب سایت میباشد.
تمامی سایت ها نوسانات متعددی در ترافیک تارنما خویش دارا‌هستند. به طور طبیعی شما می‌دانید که ترافیک طبیعی تارنما شما بایستی چه میزانی داشته باشد تا بر پایه ی آن تشخیص دهید که بازدیدهایتان کاهش یا این که ارتقا پیدا نموده است.

آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو مشهد


در‌صورتی‌که شما یک افت بازدید وبسایت شدید را مشاهده کردید، مطمئنا پیش از هر کاری واپسین تغییراتی که بر پروسه عمل های وب سایت خویش طراحی نموده اید را به موقعیت نخستین خویش گشوده می گردانید.
توصیه ما این میباشد که‌این عمل را اجرا ندهید؛ چراکه دلایل افت ترافیک وب سایت در گوگل ممکن میباشد متفاوت باشند و این افت ترافیک وبسایت شما ارتباطی با تغییرات اخیر ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله شما نداشته باشد.
او‌لین قدمی که بایستی بردارید، اعتقاد و باور نتایج کردن از این میباشد که افت بازدید تارنما شما ارتباطی با تاریخ تکثیر آن نداشته باشد. برخی از اشخاص در به عبارتی روزی که محتوای خویش را تکثیر داده اند، انتظار دارا هستند که ترافیک بالایی از سمت SERP ها برای آنان جذب گردد. البته بایستی توجه داشته باشید که‌این ترافیک دریافتی، آحاد ترافیکی وجود ندارد که قرار میباشد کاغذ سایت شما اخذ نماید.
ولی می بایست بدین نکته هم دقت داشته باشید که وجود نوسان در ترازو ترافیک ورودی وبسایت، چیز طبیعی میباشد و فقط وقتی این مورد میتواند موجب نگرانی شما گردد که‌این افت ترافیک رو به پرورش باشد.
مورد مهم آجل این میباشد که ایرادات فنی وبسایت خویش را گزینه تحقیق قرار دهید. چراکه ممکن میباشد فرد شما و یا این که وبمستر وبسایت کد اشتباهی را وارد کرده‌باشد که از به اکران در داخل شدن ترافیک تارنما پرهیز می نماید؛ در حالی که هیچ تغییری در پروسه بازدید وب سایت شما پدیدار نشده میباشد.
در انتها، خبر‌ها را رسیدگی فرمایید. آیا مشکلاتی مثل قطعی برق، تعطیلات یا این که بعضا موردها دیگر وجود دارااست که ممکن میباشد سبب ساز افت ترافیک وب سایت شما گردیده است یا این که نه. در شرایطی‌که همگی موردها بیان شده را بررسی کردید و متوجه شدید که منبع اختلال افت بازدید تارنما از آنها وجود ندارد، توصیه می‌کنیم که نکاتی که درپی برای شناسایی و مرتفع کردن دلایل افت ترافیک تارنما در گوگل آورده شده میباشد را با تمرکز تفحص فرمائید.

1) تحقیق جریمه های گوگل
در صورتی‌که سایت شما از طرف گوگل به طور مکرر جریمه میشود، شما یک افت بسیار شدید در ترافیک خویش را مشاهده خواهید کرد؛ چراکه جریمه گوگل می‌تواند رنک صفحه ها تارنما را به شدت کم کند که همین قضیه در افت بازدید تارنما نقش موثری دارااست.

نکته ای که بایستی بدانید این میباشد که بیشتر جریمه های صورت گرفته بوسیله گوگل، به طور خود کار می‌باشند و کمتر پیش میاید که نیروی کار گوگل به طور دستی یک وب سایت را پنالتی نمایند. برای پژوهش جریمه شدن وبسایت خویش، عالی میباشد که به اکانت کاربری Google Search Console خویش راز بزنید و اعلان های جانور را آیتم تحقیق قرار دهید.

چنانچه پیغام خاصی را در کنسول جستجوی گوگل پیدا کردید، احتمالا دلیلش این میباشد که شما در هم اکنون استعمال از تکنیک های seo کلاه سیاه در پروسه کاری خویش می باشید و یا این که محتواهایی را منتشر نموده اید که مبتنی بر با اصول و هدف ها گوگل نبوده میباشد. مطمئنا بعد از رفع این زمینه، جریمه گوگل از تارنما شما برداشته شود و شما مجدد میتوانید ترافیک و بازدید قابل قبولی از SERP های این موتور کاوش به دست بیاورید.

2) مقایسه کانل های ترافیکی خویش
اینکه شما متوجه گردید وبسایت شما از چه مسیرهایی ترافیک خویش به حصول می نماید، می‌تواند بسیار موثر و کارساز باشد. درصورتی که از تبلیغات مبلغی به کارگیری می کردید، انگیزه کاهش بازدید تارنما شما قادر است این باشد که دیگر هزینه ای برای تبلیغ های خویش نکرده اید و ترافیک استخراج گردیده از این شیوه، دیگر قرار وجود ندارد برای شما در لحاظ گرفته خواهد شد.

اینکه یوزرها از روش آوازه مارک شما وارد تارنما بشوند و یااینکه یک پیوند نظرشان را جذب کرده و بر آن کلیک می نمایند نیز دو شبکه ترافیکی گوناگون اند. درحال حاضر در صورتی‌که کاهش ترافیک وب سایت دارید، ممکن میباشد دلیلش افت محبوبیت مارک شما باشد و در واقع کمتر کسی میخواهد وارد سایتی گردد که مربوط به مارک شما میباشد. در سود کاری که می بایست جاری ساختن دهید این میباشد که اشتباهات کمپانی و بیزنس خویش را مرتفع کرده و بعد با اقتدار هرچه تک تک از اصول بهینه سازی در پروسه کاری خویش استعمال فرمائید.

وقتشه اینو بخونیحالا وقتشه! اینو بخون: بهبود بیزنس با بهینه سازی و تبلیغات ppc
توصیه تالیف کننده این میباشد که نخستین نوشته‌ی‌علمی بالا را خوانده و بعد از آن ادامه این نوشته‌علمی را بخوانید.

3) توقف به کارگیری از تبلیغات کلیکی
احتمال دیگر این میباشد که ترافیک دریافتی از تبلیغات مبلغی در اکنون تولید تداخل در ترافیک طبیعی شما میباشد. این مسئله خیلی شایع وجود ندارد ولی ممکن میباشد که حادثه بیفتد؛ از طرفی، سپرده گذاری در ترافیک های مبلغی ممکن میباشد سبب کاهش ترافیک طبیعی شما خواهد شد ولی در عین حالا کلاً ترافیک را ارتقا خواهد اعطا کرد.

هم اکنون مورد ای که وجود داراست این میباشد که تبلیغات مبلغی شما برای عبارات کلیدی میباشد که ممکن میباشد هیچ ارزشی برای بیزنس شما نداشته باشند. صرفا رویه درک کردن این قضیه که آیا تبلیغات مبلغی شما تاثیری در پروسه ارتقاء ترافیک و بازدید وبسایت شما داشته میباشد یا این که نه، این میباشد که به کارگیری از این تبلیغات را متوقف فرمائید و حاصل را در پایان با یکدیگر مقایسه فرمایید.

4) نظارت بک پیوند های از دست رفته
افت بازدید تارنما,افت ترافیک تارنما,دلایل افت ترافیک وبسایت

در شرایطی که ترافیک وب سایت شما در میان یک سری کاغذ خاص تقسیم گردیده‌است و ترافیک ارجاع داده شما افت نموده است، این زمینه آرم دهنده این میباشد که شما بک لینک و پیوند بعضی از این صفحه ها خویش را از دست داده اید.

در شرایطی که صرفا بعضا از صفحه های ترافیک خویش را از دست داده اند و دیگر صفحه ها تارنما همچنان در هم اکنون جذب بازدید میباشند، این نماد می‌دهد که آن صفحه های اول، بک پیوند های خویش را از دست داده اند.

هم اکنون برای ساخت مجدد این پیوند های از دست رفته، توصیه می‌کنیم آغاز به عده ای که لینک و پیوند ها را به شما داده بودند، آدرس اینترنتی ارسال کرده و انگیزه حذف بک لینک و پیوند های خویش را جویا گردید یااینکه شما با یک ویرایش مجدد محتوای خویش بتوانید بک پیوند ها را مجدد به دست بیاورید. در بعضی موردها ممکن میباشد که حریف تجارت شما، بک لینک و پیوند متبوع را از آن خویش نموده است و یااینکه مطلبی که لینک و پیوند کاغذ وبسایت شما در آن قرار داشته میباشد، در کل حذف گردیده‌است.

اینکه شما بخواهید مجدد بک پیوند های خویش را به دست بیاورید، ممکن میباشد پاره ای معضل برانگیز باشد. البته مکان نگرانی وجود ندارد؛ چراکه محتوای شما یک توشه توانسته میباشد که از وبسایت های دیگر لینک و پیوند اخذ نماید. به این ترتیب مطمئن باشید که‌این محتوای متبوع برای توشه دیگر نیز خواهد توانست سعی نیکی را از خویش نماد دهد.

5) بی قیمت بودن بک لینک و پیوند ها
بایستی بدانید که همگی بک پیوند ها پر ارزش و توانا نیستند. درصورتی که یک وب سایت اسپم به محتوای شما پیوند داده باشد، گوگل ممکن میباشد که تصور نماید شما برای این بک لینک و پیوند ها هزینه ای پرداخت نموده اید و در اکنون به کار گیری از تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه میباشید. در فیض کیفیت عالی بودن پیوند های مربوط به وب سایت شما التفات متعددی دارااست و در شکل در نظرنگرفتن این مسئله یکی دلایل افت ترافیک تارنما در گوگل است.

هم اکنون اینکه شما به عمد یا این که غیر عمد این پیوند ها را اخذ نموده اید، بایستی سریعا از مالک وب سایت متبوع درخواست فرمایید تا لینک و پیوند های متبوع شما‌را از وب سایت خویش حذف نماید. بعد از جاری ساختن این فعالیت، احتمالا کاهش ترافیک وب سایت نخواهید داشت.

6) نظارت کوشش رقبا
در‌حالتی که نسبت به رقبای خویش ترافیک کمتری اخذ میکنید، می بایست بدانید که‌این مورد به طبع آرم دهنده این وجود ندارد که به طبع درجه وب سایت کاهش یافته میباشد. بلکه ممکن میباشد که رقبای شما در حالا ارائه محتواهای بسیار ارزشمندتری نسبت به شما می باشند و یا این که به صورت کلی به شدت بر seo وبسایت اتوماتیک می نمایند.

در این باره دو شغل وجود داراست که شما می‌توانید جاری ساختن دهید؛ نخستین اینکه تمرکز خویش را بر عبارت های کلیدی و استراتژی هایی قرار دهید که رقبایتان هنوز توجهی به آنها ندارند و دوم اینکه بر ارتقاء چگونگی تلاش خویش متمرکز گردید تا از رقبای خویش پیشی بگیرید.

7) بهبود رنکینگ تارنما
چنانچه از رقبای تارنما خویش جا ماندید، به طور طبیعی فقط ادله افت ترافیک، این میباشد که شما نتوانسته اید از رقبای خویش پیشی بگیرید و در غایت با افت سکو وبسایت مواجه گردیده اید. در‌این‌حالت‌ فقط کاری که می بایست ایفا دهید این میباشد که seo وبسایت خویش را به متخصصین جان دار دراین مورد بسپارید تا آنها رنک های بلندتر را برای شما به ارمغان بیاورند. توجه داشته باشید که در صورتی از کارشناسان بی تجربیات بهینه سازی تارنما در این مورد به کارگیری نمائید، ممکن میباشد که زخم های دور از شوخی به بیزنس شما وارد خواهد شد.

8) اشتباهات SERP
دلایل افت ترافیک وبسایت در گوگل,انگیزه کاهش بازدید وب سایت,انگیزه پایین آمدن ترافیک

بعضی وقتها، محتوای متبوع شما رنک بسیار خیر داراست و وسعت جستجوی عبارت کلیدی هم بسیار بالا میباشد. فقط مشکلی که انگیزه کاهش بازدید وبسایت است، این میباشد که یوزرها پیوند شمارا می‌بینند ولی بر آن کلیک نمی‌کنند. این مورد ارتباطی با کار های شما ندارد؛ چراکه گوگل تصمیم گرفته میباشد برای بعضی از عبارت های کلیدی از Answer Box های خویش استعمال نماید تا با استعمال از آن، یوزرها را با سرعت بسیار بیشتری به آنچه که میخواهند، برساند.

نکته ای که می بایست بدانید این میباشد که گوگل در‌این Answer Box خویش جواب قابل قبولی برای سوال استفاده کننده ارائه می نماید و این جواب را از شایسته ترین محتوای جانور حصول کرده و پیوند برگه وب سایت را در تحت این باکس جواب قرار می‌دهد.

در سود فقط راهی که ممکن میباشد افت ترافیک تارنما را برای شما به دستکم برساند، این میباشد که شما همه عملکرد خویش را بکنید تا درین باکس جواب قرار بگیرید. در حالتی‌که دراین مورد برنده نبودید، توصیه می‌کنیم که به طبع از متخصصین seo تارنما امداد بگیرید.

9) پژوهش نوع کاغذ و نوع ترافیک
برای اینکه بتوانید به نیکی انگیزه کاهش بازدید وب سایت را شناسایی فرمایید، سفارش می‌کنیم در او‌لین مرحله، صفحاتی که زیر بیشترین فشار در این باره می‌باشند را از سایر مستقل فرمایید و سئو های ساختار یافته را بر روی هرکدام از آنان طراحی نمائید. افت ترافیک یک مجموعه در تارنما قادر است علتش اشتباهات بهینه سازی باشد که با یک رسیدگی بی آلایش می‌توانید شخصا آن را برطرف فرمائید.

10) عنایت تجربیات کاربری
تجربیات کاربری عنایت متعددی برای فرایند عمل های وب سایت میتواند داشته باشد و بر آحاد آن‌ها به طوری تاثیرگذار میباشد. هم اکنون در برخی مورد ها ممکن میباشد که تجارب کاربری را به دلایل مختلفی ناچار باشید تغییر تحول دهید و از یک مدل تازه در ارائه سرویس ها خویش برای یوزرها به کار گیری نمایید. ترجربه کاربری به‌این عامل التفات دارااست که مقصود کلی گوگل ارتقا رضایت کاربرانش میباشد.

در پی همین مسئله، تجربیات کاربری را به یک کدام از فاکتورهای مرتبه بندی SERP های خویش تبدیل نموده است. با نظارت تارنما های رفیعتر میتوانید به راحتی متوجه گردید که تجارب کاربری یک کدام از حق تقدم های آن ها میباشد. شما نیز بایستی تجارب کاربری را در مراحل بهینه سازی وب سایت خویش به شایسته ترین صورت ممکن طراحی فرمایید.

طبیعی میباشد که‌این تغییر تحول مدل برای مقطع وقتی موجب افت ترافیک وبسایت گردد. در فیض مکان نگرانی نیست؛ چراکه بعداز مدتی شما یوزرها منحصر به فرد به خویش را جذب محتواهایتان خواهید کرد. ولی توجه داشته باشید که در صورتیکه این بازه فرصت، خیلی طول کشید، بایستی استراتژی تغییر‌و تحول تجربیات کاربری خویش را سریعا تغییر تحول دهید تا مجدد وبسایت شما ترافیک و بازدید نخستین خویش را اخذ نماید.

حرف پایان در ارتباط افت بازدید وبسایت
وقتی که ترازو ترافیک سایت شما کاهش پیدا کرده میباشد، بسیار اساسی میباشد که با ارائه مطالب باارزش و تمرکز روی تجارب کاربری فوق العاده، به شیوه های اساسی جذب کاربر برگردید. هنگامی این شغل را اعمال دهید، سایت شما در درازمدت خطاها مرتبط با افت ترافیک نخواهد داشت. همینطور درصورتی که بتوانید کلیه اصول seo را در یک راس دارای اعتبار یادگرفتن بهینه سازی به طور فردی بیاموزید، مطمئنا با اینگونه مشکلاتی در کار های بعدی خویش مواجه نخواهید شد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 308
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 30
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 61
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 235
  • بازدید ماه : 826
  • بازدید سال : 2589
  • بازدید کلی : 4378
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی