loading...

مرجع تخصصی بروزترین مقالات سئو

بازدید : 1
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 زمان : 11:14

در‌حالتی که قصد اخذ سرویس ها seo وبسایت دارید در همین اولِ عمل بایستی بگوییم در ادامه شرکتی باشید که به طور متمرکز در این مورد عمل می‌نماید آموزش سئو در مشهد و می تواند در یک چارچوب منظم و با کیفیت عالی پروسه فعالیت را جاری ساختن دهد. به‌این شغل اصطلاحاً برون سپاری seo تارنما میگویند. یعنی شما یک ارگان یا این که گروه و یا این که شرکتی را شناسایی می کنید و آن گاه خدماتی که مبنی بر بهینه سازی وب سایت میباشد، مطابق قواعد استاندارد اخذ خواهید کرد. نقطه مقابل آن استخدام یک شخص تحت عنوان سئوکار میباشد.

تفاوت بسیار متعددی میان این دو وجود داراست که هرکدام مطابق نیاز کاری شما تعیین می گردد. به برون سپاری بهینه سازی در دنیای بازاریابی و رونق حصول و شغل های مجازی outsource سئو میگویند و به کسانی که دراین باره تخصص دارا هستند و به طور انفرادی یا این که تیمی و همینطور حضوری در دسته شما عمل می‌نمایند in-house سئو می گویند. در‌این نوشته ی علمی قصد داریم ۱۰ ادله اساسی بر اساس گزینش نحوه برون سپاری seo را مطرح کنیم. رسیدگی این مطالب قادر است شما‌را در تصمیم گیری پایانی یاری دهد.

۱- با برون سپاری بهینه سازی وب سایت در طول خویش صرفه جویی نمایید!
ارزشمندترین المان برای یک بیزنس اینترنتی مجال میباشد. شما نمی توانید با امتحان و نادرست فرایند کاری خویش را پیش ببرید. در فیض نیاز به نرم افزار‌ریزی ظریف و اکانت گردیده دارید. از روش برون سپاری seo تارنما شما مطمئن میباشید که سود آخری مناسب و آیتم انتظار خواهد بود.

درحال حاضر آنکه در شیوه های دیگر ممکن میباشد با ناکامی مواجه گردید. متخصصینی که در یک کمپانی قانونی بهینه سازی انباشته شده اند میدانند روی چه نصیب هایی انرژی و مجال بگذارند. در سود شما دیگر نیازی وجود ندارد با هزینه بیشتر و تفویض مراحل بهینه سازی به یک گروه نو فرایند فعالیت را مجددا از جدید استارت نمائید.

۲- هزینه مقرون به صرفه
شرکتهای seo به جهت پروژه های بسیار پهناور ای که دارا‌هستند همواره کارایی می‌نمایند برای خدماتی که در این باره ارائه می دهند بها مقرون به صرفه ای در لحاظ بگیرند. اشخاصی که به طور فریلنسر و فارغ چهارچوب کمپانی به شما سرویس ها seo وبسایت می دهند ممکن میباشد سوای حدس وضعیت شما یک هزینه ای اعلام نمایند. ولی برای کمپانی‌ها یک تعرفه ای وجود دارااست که کلیه از آن تقلید می‌نمایند. پس برون سپاری seo وب سایت می تواند در صرفه جویی هزینه به شما یاری دهد.

۳- اخذ سود سریعتر
سرویس ها seo وب سایت یک فرآیند به نسبت وقتگیر میباشد. بدین ترتیب در صورتیکه می خواهید سریعتر درآمد خویش را ارتقا دهید بایستی یک مجموعه تخصصی تعیین نمائید که در سریعترین فرصت بتواند ترافیک ارگانیک وبسایت شمارا ارتقاء دهد. به طور طبیعیً هنگامی که یوزرها و مخاطبین تارنما ارتقاء پیدا نمایند دستکم تنی چند از آن‌ها تبدیل به مشتریان حقیقی و واقعی می گردند. یک کمپانی بهینه سازی در طهران برای پاسخگویی به مشتریان سرعت فیض‌گیری را جزو حق تقدم‌های کاری خویش در لحاظ می گیرد.

۴- استراتژی بازاریابی حاذق خیس از روش برون سپاری بهینه سازی تارنما

روند بهینه سازی نیاز به استراتژی توانمند داراست. متخصصین این عمل مسلما میتوانند سرنخ های ایده آلی پیدا نمایند که شمارا به غرض آخری مجاورت خیس خواهد کرد. فرایند روتینی که اعمال می شود معمولاً پیوند سازی های داخلی و فرنگی، بازاریابی محتوا، افزایش درجه کلمه ها کلیدی لبریز رقابت و مواقعی از این قبیل میباشد. دنیای بهینه سازی نیاز به یک مدرس فعالیت حرفه‌ای دارااست. این اشخاص صرفا هنگامی در دسترس خواهند بود که شما به سمت برون سپاری seo وبسایت بروید.

۵- باور از طریق های رسمی با برون سپاری بهینه سازی وب سایت
عده ای که رمز حرفه کوچکی از بهینه سازی دارا هستند میدانند که‌این فرایند به دو دسته seo کلاه سیاه و بهینه سازی کلاه سپید طبقه بندی می شود. seo کلاه سیاه تماماً غیر رسمی میباشد و میتواند سبب ساز به مسدود شدن و از جایگاه بیرون شدن تارنما شما خواهد شد. پس جاری ساختن این شغل سرمایه شمارا به باد می دهد. البته seo کلاه سپید به طور کامل در چارچوب ضابطه های گوگل میباشد و صرفا کمپانی‌های دارای اعتبار در پی اجرا این نوع بهینه سازی میباشند. پس از روش برون سپاری seo امنیت کاری خویش را نیز مدد نمائید.

۶- دسترسی به آحاد ابزارهای حاذق seo
در برون سپاری بهینه سازی تارنما عملاً آحاد ابزارهای حاذق نظیر moz ، semrush ، Ahrefs در چنگ سئوکاران جای‌دارد. اما ابزارهای آموزش سئو مشهد دیگری نیز وجود دارا‌هستند که هرکدام برای افراد حقیقی و واقعی میتواند هزینه بالایی داشته باشد. البته کسانی که در یک مجموعه حقوقی و قانونی عمل می‌نمایند به راحتی بدین ابزارها دسترسی دارا‌هستند. در فیض کیفیتی کاری که برای بهینه سازی تارنما شما اعمال می شود بسیار بالا خواهد بود.

بازدید : 1
دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 زمان : 11:03

محتوایی که در مقالاتتان ارائه می‌دهید، بایستی خلاقانه، مختلف و اعتبار پذیر باشد، زیرا این فرمان سبب جذب ترافیک بیشتر و رجوع و برگشت یوزرها کهن به وبسایت شما می‌گردد. ساخت‌و‌ساز فراخوان دخیره‌کردن اسم و آدرس اینترنتی با خریدن فرصتی برای یوزرها دخیره کردن اسم و نشانی اینترنتی خویش، میتوانید با جاری ساختن پست الکترونیک‌های بازاریابی، آنان را آموزش سئو در مشهد به قرائت نوشته‌ی علمی‌های شما دعوت فرمایید و تعامل بیشتری با یوزرها داشته باشید.

یادگرفتن جامع ارتقاء بازدید وب سایت و محتوا
مزایای ارتقا بازدید وب سایت و محتوا
ارتقاء ترافیک ورودی وب سایت
با ارتقاء بازدید تارنما و محتوا شما، تعداد کاربرانی که به تارنما شما مراجعه می‌نمایند، ارتقا پیدا می‌نماید.

ارتقاء زمان فرصت بازدید یوزرها
کاربرانی که به وبسایت شما مراجعه می‌نمایند، درپی تلاوت محتوای اثر گذار و گرانبها میباشند. با بهبود چگونگی محتوای شما، میتوانید مقطع مجال بازدید یوزرها را ارتقا دهید.

کاهش نرخ بازدید صفحه های معدود بازدید
با ارتقاء بازدید تارنما و محتوا محتوای شما، این مسئله منجر میشود که صفحه های نادر بازدید شما نیز بوسیله یوزرها بیشتر گزینه دقت قرار گیرد.

ارتقا تعامل با یوزرها
در‌حالتی که که با محتوای بهتر و گرانبها خویش یوزرها را جذب فرمائید، میتوانید تعامل بیشتری با آنها داشته باشید و از این تعامل برای تبلیغات و فروش استعمال فرمائید. آموزش سئو مشهد ارتقاء بازدید تارنما و محتوا شما می تواند به بسط و بسط تجارت شما یاری دهد و در شکل اجرای صحیح راهکارهای فوق، قادر است بهبود قابل توجهی در قسمت بازدید ورودی و seo شکل گیرد.

بازدید : 1
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 12:27

Backlink حائز اهمیت بسیار متعددی در بهینه سازی وب سایت داراست و در واقع علامت دهنده پشت گرمی یک وبسایت به وبسایت دیگر میباشد و از این روی سبب میشود تا مقصد پیوند، درجه بهتری را از نگاه گوگل پیدا نماید. همینطور بایستی بدانید که با به کار گیری از این‌راه میتوانید حالت بهتری را در درجه بندی وب سایت داشته باشید. همینطور هنگامی که شما از بک لینک و پیوند استعمال می‌کنید، در واقع می‌توانید تعداد بیشتری از مخاطبان را به وبسایت خویش وارد نمایید و به کارگیری از Backlink برای جذب کاربر بیشتر نیز التفات دارااست. ولی چگونگی آموزش سئو مشهد بک لینک و پیوند از مهمترین مواقعی میباشد که همواره بایستی مد حیث شما باشد. ما در قسمت های آینده به نیکی شما‌را با بک لینک و پیوند توانا و ضعیف آشنا خوا‌هیم کرد و اطلاعاتی را در‌این خصوص در چنگ شما قرار خوا‌هیم اعطا کرد که حتما قادر است برای شما موءثر واقع خواهد شد.

بک لینک و پیوند قدرتمند منجر ارتقای درجه لغت ها کلیدی شود

دستیابی Backlink را می اقتدار یکی مهم‌ترین مولفه های مهم بهینه سازی دانست که سوا وب سایت است (بهینه سازی Off Page) و فرآیند خریدن آن بسیار با التفات میباشد. بعضی از پیوند ها دارنده بها ذاتی بسیار بالایی می باشند. در واقع وب سایت هایی که دارای اعتبار و دوستداشتنی می باشند، دارنده بک لینک و پیوند پر ارزش تری می‌باشند و همینطور بایستی به حافظه داشته باشید که حتی صرفا اسم بردن از شما در یک وب سایت که جايگاه seo مناسبی داراست، میتواند منجر گردد تا جايگاه ای عالی از لحاظ موتور جستجوی Google به دست بیاورید.

در پی برخی از مهمترین نحوه های اخذ بک پیوند را با شما میان خوا هیم گذاشت :

پیوند وب سایت خویش را در ورقه مرتبط با شبکه های مردمی قرار دهید.
پست های سوالی را پیوند دهی فرمائید، این شغل را بایستی از وبسایت هایی با دامنه های متعدد اعمال دهید و دراین باره میتوانید از شبکه‌های‌اجتماعی نیز به کار گیری فرمائید.
پست های راهنما در امر موضوعات تازه بنویسید که مشمول یک‌سری هزار واژه و کلمه می‌گردد و همگی زوایای یک مسئله را پوشش می‌دهد و حتما می‌تواند به شما یاری دهد تا بک لینک و پیوند توانا تری را اخذ فرمایید.
رپورتاژ خبری خریداری نمایید تا از تارنما های دارای اعتبار به تارنما شما پیوند داده گردد.
کارایی فرمائید در خبرها مرتبط با دستیابی و کارتان دخیل باشید تا خبرگزاری ها به تارنما شما پیوند بدهند.
به خاطر داشته باشید که تفاوت در قیمت گذاری پیوند ها از وب سایت ها حائز اهمیت بسیار متعددی است و از این روی بایستی آموزش سئو در مشهد در هنگام پیوند دادن به خارج یا این که لینک و پیوند تصاحب کردن، قیمت تارنما را از حیث موتور جستجوی گوگل به دست بیاورید. بایستی بدانید که متن پیوند شما حائز اهمیت بسیار متعددی بوده و در مجموع اعتنا به مسائل اصلی در موضوع لینک و پیوند دادن از التفات بسیار متعددی بهره مند میباشد.

بازدید : 1
شنبه 22 ارديبهشت 1403 زمان : 11:15

پیش از هر چیز اذن دهید مکالمه شناخت که در ذهن خیلی از سئوکارها تکرار می گردد را به نوشتار تبدیل کنیم: سئوکار: آموزش سئو در مشهد هر وقت که محتوای جدیدی تو سایتم می‌زارم یا این که یک بخشی رو به‌روزرسانی میکنم، جدید سپس یکسری هفته متوجه می‌حس که گوگل این تغییرات رو هنوز ایندکس نکرده! گوگل: مگه نگفتم دارایی تارنما‌ات رو بیهوده رمزِ ریدایرکت‌ها و صفحه های 404 هدر نده! سئوکار: کدوم میزان دارایی؟ گوگل: همون میزان دارایی ای که می بایست برای ایندکس کردن صفحه ها ازش استعمال میکنم، میزان دارایی خزش.

سئوکار: مگه خزش هم میزان دارایی داره؟ از کجا بفهمم چه کارهایی منجر می‌شه میزان دارایی خزش سایتم معدود شه؟

این‌جاست که قصه تکوین مفهومی به اسم Crawl Budget برای ما استارت میگردد.

میزان دارایی خزش Crawl Budget در بهینه سازی چه مفهومی دارااست؟
میزان دارایی کراول به تعداد صفحاتی گفته میشود که ربات‌های گوگل طی یک زمان هنگامی معلوم (به عنوان مثالً یک روز) در تارنما شما ایندکس می‌نمایند. میزان دارایی وب سایت شما، معمولاً مطابق بزرگی و تعداد لینک و پیوند‌های ورودی به آن مشخص و معلوم میشود.

میزان دارایی یا این که نرخ خزش در واقع واحد سنجش توجهی میباشد که خزنده‌های گوگل به تارنما شما دارا هستند. این دقت هر‌چه بیشتر باشد، تعداد بیشتری از صفحه های وبسایت شما کراول و ایندکس می گردند.
مطلقاً شما هم دارید به‌این فکر‌می‌کنید‌ که چطور بیشترین اعتنا گوگل را جذب وب سایت خویش فرمایید… البته لطفاً هیچ شتاب نکنید، seo نرخ خزش زمینه جالب و مهمی میباشد البته برای صحیح ایفا دادن آن نیاز داریم تا با مکانیسم Crawl Budget بیشتر آشنا شویم.

چرا موتورهای کاوش برای تارنما‌ها نرخ کراول در حیث می گیرند؟
اذن دهید یک‌سری گام به عقب برداریم و درباره ماموریت مهم گوگل سخن بزنیم:

رساندن شایسته ترین محتوا به دست مخاطب

برای این‌که گوگل بتواند این ماموریت مشقت بار اما نفیس را اجرا دهد، نیاز داراست که به هر تارنما نمره بدهد و مبنی بر این نمره‌بندی، شایسته ترین را گزینش و در چنگ مخاطب قرار دهد. اولی گام برای نمره دهی چیست؟

او‌لین گام این میباشد که گوگل وارد آن وب سایت‌ها گردد (به آنها خزش نماید!)

پس می توانیم اینطور سود بگیریم که:

تخصیص دادن میزان دارایی برای خزش، گوگل را کارکشته می‌نماید تا بتواند در واحد سنجش خزش حق تقدم بندی نماید. هر‌چه این حق تقدم‌بندی عالی شکل گیرد، فضای عادلانه تری برای رقابت تارنما‌های متفاوت در فضای وب به وجود می آید.

لحاظ گوگل درباره ی میزان دارایی خزش چیست؟
اذن دهید با نگاه خویش گوگل مضمون‌ نرخ خزش را برای شما توضیح دهیم:

«اولیه از هر چیز می بایست بگم که نرخ خزش موضوعی وجود ندارد که منجر نگرانی شما بشه. چنانچه قرار را بر این بزاریم که محتوا فورا پس از تکثیر کراول و ایندکس می‌شه، پس نگرانی درباره نرخ خزش منطقی وجود ندارد.

در‌حالتی که تعداد صفحه های وب سایت شما به تعدادی صد عدد می‌رسه، کراول شدن بی نقص این صفحه های امری مبرهن و روتینه. اینکه معلوم کنیم چه محتوایی در چه هنگامی کراول بشه موضوعیه که می بایست گرفتاری وب سایت‌های گرانقدر با تعداد صفحه ها بالا باشه.»

گوگل بدین توضیح بسنده نکرده و برای موشکافی ظریف‌خیس این معنی، ما‌را با دو میزان نو آشنا می‌نماید.

دارایی ما یحتاج هر وبسایت چطور انتخاب میگردد؟
گوگل با به کارگیری از دو فاکتور Crawl Limit و Crawl Demand، دارایی موردنیاز هر وبسایت را معین می‌نماید:

Crawl limit / host load: منابع سرور وبسایت ما چه تعداد خزش را قادر است تحمل نماید؟
به عبارتی‌طور که میدانید هر توشه که گوگل یک شیت را کراول می‌نماید، یک درخواست بر پایه ی دسترسی به منابع تارنما به سمت سرور نبی می گردد. چنانچه این درخواست‌ها بیشتراز حد از طرف ربات‌های گوگل ارسال خواهد شد، منابع سرور وبسایت نمی‌توانند به همگی این درخواست‌ها جواب دهند و در سود وبسایت از عمل میفتد (یا این که به اصطلاح down می شود). گوگل از کجا میفهمد گنجایش خزش وب سایت ما چقدر میباشد؟ به 2 نحوه:

نماد‌های باگ سرور: درخواست‌های ربات‌های گوگل بر طبق خزش چنددفعه بوسیله سرور با نقص‌ روبرو گردیده اند
تعداد وبسایت‌های فعال در هاست: چنانچه وب سایت شما در درحال حاضر انجام بر روی یک کدام از هاست‌های اشتراکی میباشد و صدها تارنما دیگر فعال درین‌هاست وجود دارا‌هستند و وبسایت شما از نگاه محتوا و صفحه های گرانقدر میباشد، در‌این حالت نرخ کراول شما محدودیت متعددی خواهد داشت.
در‌حالتی که درین تیم قرار دارید، خوب میباشد از هاست‌های منحصر استعمال نمایید تا هم نرخ خزش شما ارتقاء پیدا نماید و هم سرعت بار گذاری صفحه ها بهبود داده خواهد شد.

2. Crawl demand / crawl scheduling: کدام یک از صفحه های، قیمت کراول شدن (یا این که مجدد کراول شدن) را داراست؟

این قیمت مبنی بر فاکتورهای پایین اندازه‌گیری می شود:

محبوبیت برگه: چه تعداد لینک و پیوند داخلی و فرنگی کیفیت بالا بدین ورقه داده گردیده و در چه تعداد عبارت کلیدی رده دارااست؟ آموزش سئو مشهد تازگی محتوا: محتوای ورقه تعدادی وقت یک‌توشه به‌روزرسانی میشود نوع ورقه: به عنوان مثال ورقه گروه بندی را با شیت حالت و مقررات مقایسه نمائید. احتمال تغییر‌و تحول محتوا در کدام یک بیشتر به چشم می‌خورد برای شناخت بیشتر با معنا تازگی محتوا می توانید به نوشته‌ی علمی الگوریتم freshness گوگل مراجعه نمایید.

بازدید : 1
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 زمان : 11:44

تدوین استراتژی مطلوب برای محتواهای وب سایت از گرفتاری‌های مهم اینترنت‌مسترها میباشد؛ استراتژی که بتواند تمامی موضوعات محتوایی آموزش سئو مشهد را پوشش دهد، باعث به استخراج سکو‌های بالا برای وبسایت گردد و ساختار قابل قبولی هم برای صفحه ها وبسایت ساخت نماید. نظر‌ کردن همگی این نکات معمولا شغل بی آلایش‌ای وجود ندارد البته با امداد محتوای ستونی یا این که پیلار کانتنت این فعالیت به هیچ وجه مشقت بار وجود ندارد. محتوای ستونی در کنار صفحه های خوشه‌ای میتوانند اثر مثبت متعددی روی سئوی وبسایت شما بگذارند. درین نوشته ی علمی به پژوهش صفحه های پیلار و کلاستر پرداخته‌ایم. در حالتی که شما هم میخواهید بدانید Pillar content چیست، با ما یار باشید.

محتوای ستونی یا این که پیلار کانتنت چیست؟
محتوای ستونی یا این که پیلار کانتنت، محتواهایی زمانبر می‌باشند که به موضوعات کلی می پردازند و تمامی چیز را درباره آنها پوشش می دهند. صحیح مثل یک درخت که از یک ساقه اساسی و شاخه‌های فرعی تشکیل‌شده میباشد، محتوای ستونی هم می بایست در کنار مطالب دیگری که تحت عنوان محتوای خوشه‌ای شناخته می گردند، قرار گیرد. محتوای ستونی، یک زمینه کلی و جامع را تماما پوشش میدهد. این نوع محتوا دربرگیرنده کلیه موضوعات فرعی زیرمجموعه مسئله کلی میگردد ولی موضوعات فرعی را به شکلی زود گذر نظارت می‌نماید. در کنار هر محتوای ستونی، یک سری مقاله به طور جداازهم موضوعات فرعی را بی نقص و عمیق پوشش میدهند.

محتوای ستونی می بایست به همه محتواهای خوشه‌ای که حول آن صورت گرفته‌اند، لینک و پیوند بدهد. همینطور کلیه محتواهای خوشه‌ای بایستی به محتوای ستونی پیوند بدهند. براین اساس، ساختاری ساخت میشود که به خوشه موضوعی پر اسم و رسم میباشد. از جمله فرض نمایید شما یک ماشین کرایه ای دیجیتال مارکتینگ دارید که میخواهید برای وب سایت آن براساس صفحه های ستونی و خوشه‌ای ساخت‌و‌ساز محتوا نمایید. در حالتی که دیجیتال مارکتینگ را تحت عنوان یک مسئله کلی برای محتوای ستونی در لحاظ بگیرید، می بایست در مقاله آن به موضوعاتی مثل بازاریابی کانال‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بازاریابی درونگرا، seo، ساخت محتوا، بازاریابی ویدئویی و ... اشاره فرمائید.

ولی مطلقا نمی‌توانید تمامی این موضوعات را به طور بی نقص و عمیق نظارت فرمایید، بلکه فقط زمان معرفی آن ها و اشاره تحت عنوان طرز‌های زیرمجموعه دیجیتال مارکتینگ را دارید. درکنار محتوای ستونی دیجیتال مارکتینگ شما می بایست صفحاتی را به طور جدا از هم به هر یک از موضوعات فرعی گفته‌گردیده تخصیص داده و آن‌ها‌را بی نقص و جامع نظارت فرمائید. این صفحه ها تحت عنوان صفحه های خوشه‌ای به شمار می آیند. شما بایستی از محتوای ستونی به هرمورد از محتواهای خوشه‌ای و برعکس لینک و پیوند بدهید.

بیشتر بخوانید: استراتژی محتوا چیست؟

مزایای محتوای ستونی
به کار گیری از محتوای ستونی یکی‌از طرز‌های رایج در تدوین استراتژی محتوایی وب سایت میباشد. این نحوه به خیال مزیت‌هایی که ساخت‌و‌ساز می‌نماید، رایج شد‌ه‌است. مهم ترین مزیت محتوای ستونی، اثر مثبت آن در سئوی تارنما میباشد. در‌این نصیب به تنی چند از مهم ترین مزایای محتوای ستونی اشاره می کنیم:

به کارگیری از محتوای ستونی یار با محتواهای خوشه‌ای به گوگل امداد می‌نماید قضیه وبسایت شما و موضوع کاری آن را عالی تشخیص دهد. درنتیجه مطالب وب سایت شما زودتر ایندکس گردیده و برای حاصل جستجوی مرتبط به اکران درمی‌آیند. داشتن محتواهای مرتبط همینطور سبب ساز ارتقاء درجه وب سایت شما در حاصل کاوش می‌گردد.

خلال این محتوای ستونی به یوزرها وب سایت شما هم یاری می‌نماید، مطالب لازم خویش را به راحتی پیدا نمایند. محتوای ستونی شما داده ها آموزش سئو در مشهد کلی را درباره یک مورد عظیم در مشت یوزرها قرار میدهد. در عین درحال حاضر کاربرانی که نیاز به محتوای عمیق و تخصصی‌ درباره موضوعات جزئی‌خیس دارا‌هستند، میتوانند به محتواهای خوشه‌ای حول آن مراجعه نمایند. پیوند سازی داخلی در بین محتوای ستونی و خوشه‌ای هم به هدایت یوزرها یاری متعددی می‌نماید. براین اساس، رضایت یوزرها ورودی از تارنما شما ارتقاء یافته و سبب افزایش بیشتر سکو آن در نتیجه ها کاوش میگردد.

بازدید : 1
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 زمان : 11:14

ابزارهای متعددی برای seo تارنما وجود دارا‌هستند که moz یک کدام از قدرتمندترین آن‌هاست. درین نوشته ی علمی بدین پرسش میپردازیم که moz چیست و چه ابزارهایی را مشمول میشود؟ وبسایت ماز یک منبع آموزشی بسیار موثر میباشد که با مقاله ها و ویدیوهای بسیار کیفیت بالا و به‌روز قادر است نیاز عده ای که به‌دنبال منابع آموزشی می باشند آموزش سئو در مشهد را برآورده نماید و گروه ابزارهای جامعی را برای عده ای که می خواهند سئوی اینترنت‌وبسایت خویش را در کار اجرا دهند مهیا نموده است.

وب سایت Moz چیست؟
تارنما ماز بوسیله تیزهوش فیسکین و گیلیان موسیگ (Rand Fishkin and Gillian Muessig) در سال 2004 آغاز به شغل کرد. مقصود آن ها این بود که کمپانی‌ها را به به کارگیری از seo به‌تیتر بخشی از کار‌های بازاریابی دیجیتال تشویق نمایند. در بالا این تارنما یک وبلاگ با اسم SEOmoz بود که در آن ضمن محتواهای آموزشی، متخصصان بهینه سازی می‌توانستند تجربه خویش را به اشتراک بگذارند. پس از مدتی مشورت کردن در حوزه seo را در پیش گرفتند. در سال 2013 اسم خویش را به ماز تغییر و تحول دادند و به ارائه سرویس ها و ابزارهای لازم استخراج‌وکارها برای سئوی اینترنت‌وبسایت پرداختند.

وب سایت moz قسمت‌های مختلفی دارااست که بیشتر این نصیب‌ها بدون پول میباشند و برای به کارگیری از بعضا از آنها مستلزم خرید حساب pro می باشید.

Moz pro چیست؟
با ورژن ماهر ماز (Moz Pro) تجهیزات بخش اعظمی مانند مدیر و ردیابی رده اینترنت‌سایتتان در جايگاه‌بندی، مطالعه عبارات کلیدی توسعه یافته، محاسبه پیوند‌ها، رسیدگی اشتباهات سئوی تارنما، باصرفه‌سازی صفحه ها و ارائه گزارش تلاش تارنما در دست شما قرار میگیرد. میتوانید به زمان 30 روز به طور بدون پول از تجهیزات حساب ماهر ماز استعمال نمائید که ولی اخذ آن مستلزم ایجاد کرد اکانت و داشتن شماره اکانت فی مابین‌المللی میباشد. در انتهای این نوشته‌ی‌علمی به‌شکل بدون نقص به تجهیزات moz pro اشاره خوا‌هیم کرد.

معرفی قسمت‌های گوناگون وبسایت Moz
ولی می‌رسیم بدین نصیب که تجهیزات متعدد وبسایت ماز چیست؟ وبسایت Moz تجهیزات متعددی داراست که به طور تقریب مجموع نیازهای متخصصان بهینه سازی را پوشش می دهد. در‌این قسمت به معرفی و توضیح مختصر نصیب‌های گوناگون وب سایت Moz میپردازیم.

قسمت keyword explorer تارنما moz
ابزار keyword Explorer یک کدام از شایسته ترین ابزارهای مطالعه واژه و کلمه کلیدی میباشد که اطلاعاتی مانند ترازو جستجوی کلمه و واژه کلیدی، رنج رقابت و نرخ کلیک لغت ها را ارائه میدهد.

قسمت link explorer تارنما moz
در نصیب لینک و پیوند اکسپلورر با واردکردن نشانی وب سایت خویش یا این که هر تارنما دیگری میتوانید گزارش کاملی در امر بک لینک و پیوند‌ ها فعال و غیرفعال، زمان‌های بالقوه برای گذاشتن بک لینک و پیوند و بک لینک و پیوند‌های رقبایتان ملاحظه کنید.

نصیب site crawl تارنما moz
این قسمت منحصر رسیدگی ایرادات سئویی و فنی اینترنت‌وب سایت شماست. با واردکردن نشانی خویش درین قسمت میتوانید خطاها مربوط به محتواهای وب سایت، ریدایرکت‌ها و کرالرها به یاروهمدم راه حل آن‌ها‌را اخذ نمائید.

قسمت Rank Tracking وبسایت moz
این بخش برای پژوهش مقام وبسایت شما در کلمه ها کلیدی منتخب میباشد. همینطور می توانید منزلت رقبایتان را نیز ببینید.

نصیب page optimization وب سایت moz
این قسمت سئوی On-Page وبسایت شمارا نظارت می‌نماید و در صورتی مشکلی در‌این قسمت وجود داشته باشد به شما استحضار می دهد. همینطور نکاتی را برای بهبود محتوای و همت صفحه های به شما ارائه می‌نماید. آموزش سئو مشهد پلاگین ماز توشه mozbar مازبار یک پلاگین در گوگل کروم میباشد که با نصب آن روی مرورگر خویش می توانید هنگام جستجوی موضوعات متفاوت، داده ها مفیدی از وب سایت‌هایی که در سود کاوش ظواهر می شوند دستیابی فرمایید مانند اعتبار دامنه وب سایت‌ها، اعتبار صفحه های، امتیاز اسپم و بک پیوند‌ها.

بازدید : 1
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 12:00

طبق گفته سم آندروود، شایسته ترین ساختار URL، ساختاری میباشد که هیچ گاه نیازی به تغییر‌و تحول آن ندارید؛ چون تغییر‌و تحول URL تا وقتیکه بدون چاره نباشید فعالیت عقلانی وجود ندارد؛ به دلیل آن که ممکن میباشد تارنما شما افت ترافیک متعددی را تجربیات نماید و تمام تارنما زخم ببیند. در تعیین نشانی صفحه های، قطعا آموزش سئو در مشهد همت فرمایید تا حد قابلیت و امکان URL کوتاه، معمولی و دربردارنده کلمه و واژه کلیدی باشد. از تگ H1 و بقیه تگ‌های تیتر به کارگیری فرمایید از تگ‌های H1 و هدینگی استعمال نمائید که با جستجوی یوزرها برای یافتن فرآورده یا این که گروه بندی تولیدها منطبق داشته باشند. برای این شغل می بایست به عبارات کلیدی که بوسیله یوزرها کاوش می‌گردد اعتنا فرمایید و تگ‌ها را مبنی بر آن ها گزینش نمایید. ولی خوب میباشد تگ H1 شما تا حد قابلیت و امکان تحت عنوان شما مشابه باشد.

وب سایت Ahrefs ذکر می‌نماید که گوگل بعد از تغییر‌و تحول طریق ساخت عنا وین برگه در آگوست ۲۰۲۱، در ۳۳.۴ درصد مفاد، تگ تیتر تارنما‌ها را دستکاری می‌نماید، زمانی گوگل تگ تیتر شمارا ویرایش می‌نماید، در 50.76٪ مواقع آن را به تگ H1 تغییر‌و تحول می دهد؛ براین اساس در صورتی‌که نمیخواهید تیتر برگه عوض نشود، خوب میباشد تگ H1 شما تحت عنوان مهم مشابهت متعددی داشته باشد. به گفته گوگل، عنا وین زمان بر و خیلی کوتاه دلایلی برای ویرایش تیتر ورقه میباشند.

از داده‌های ساختاریافته به کار گیری نمایید
می توانید یک‌سری نوع داده ساختاریافته را به صفحه ها تیم‌بندی خویش اضافه فرمائید تا به گوگل در ادراک عالی محتوای شما و استحصال حاصل بی نیاز یاری فرمایید. گونه های داده‌های ساختاریافته که گوگل سفارش می‌نماید به کارگیری فرمایید، عبارت‌اند از:

بردکرامب و سوالهای متداول
اضافه کردن این مفاد مستقیماً بر اکران ریچ اسنیپت در برگه حاصل اثر میگذارد. یک کدام از اینترنت‌وبسایت‌های معروفی که مدام از اسکیمای سؤالات متداول به کارگیری می‌نماید، وبسایت Trip Advisor میباشد که اکران سوال های متداول سبب ساز جذب ترافیک متعددی برای آنها شد‌ه‌است.

فراگیری seo صفحه ها مجموعه بندی در وردپرس

امروزه اکثری از تارنما‌ها مخصوصا تارنما‌های فروشگاهی از وردپرس به کار گیری می‌نمایند. خوشبختانه درین بستر به راحتی میتوانید موردها نقل شده را اعمال داده و صفحه های تیم بندی خویش را باصرفه فرمایید. به دنبال به فرایند seo صفحه های گروه بندی در وردپرس اشاره میکنیم.

باصرفه‌سازی نشانی و تیتر کاغذ
در وردپرس می توانید به راحتی تیتر صفحه های را گزینش نمایید. همینطور می بایست برای ورقه گروه بندی خویش نیز یک تیتر مخصوص تعیین نمایید. در‌این تیتر می بایست مواقعی که ذکر شد را رعایت فرمایید، مانند به کارگیری از واژه کلیدی در تیتر، قربت تیتر با مفاد کاوش گردیده بوسیله یوزرها و... هنگام افزودن مجموعه بندی تازه میتوانید در قسمت مربوطه تیتر و نشانی خویش را وارد فرمایید.

تایپ کردن محتوای منحصر به فرد برای seo شیت گروه بندی

به عبارتی‌طور که در قسمت گذشته اشاره کردیم، نبود محتوای منحصر به فرد، یکی‌از مهم‌ترین اشتباهات بهینه سازی شدن آموزش سئو مشهد صفحه های مجموعه بندی میباشد. حل این خلل به هیچ عنوان غامض وجود ندارد. کافی میباشد برای تیم متبوع خویش در توا‌ن چندین جمله توضیح بنویسید. این توضیح میتواند به عبارتی جواب به سوالهای مد حیث مخاطب باشد که در قسمت قبلی اشاره کردیم.

بازدید : 1
دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 زمان : 11:39

در پی شیوه‌هایی برای باصرفه‌سازی محتوای اینترنت‌تارنما خویش برای گوگل میباشید و میخواهید بدانید که لغات کلیدی شما در گوگل چقدر سرچ میشوند؟ درین نوشته‌علمی، نحوه‌ها و ابزارهای مختلفی را برای تهیه نمودن وسعت کاوش واژه کلیدی در گوگل معرفی خوا‌هیم کرد. با استعمال از این طریق‌ها و ابزارها، می توانید به راحتی آموزش سئو در مشهد واحد سنجش جستجوی لغات کلیدی خویش را در گوگل پیدا فرمایید. با این داده ها، میتوانید شایسته ترین عبارات کلیدی را برای باصرفه‌سازی محتوای اینترنت‌تارنما خویش یافته و محتوای خویش را با اعتنا به نیازهای یوزرها و جستجوی آن ها بهبود ببخشید.

وسعت کاوش کلمه و واژه کلیدی چیست؟
وسعت کاوش واژه و کلمه کلیدی معیاری میباشد که معیار محبوبیت و تقاضای یک واژه و کلمه کلیدی یا این که عبارت خاص را در موتورهای کاوش مانند گوگل و بینگ اندازه‌گیری می‌نماید. این شاخص نشانه می دهد که یوزرها چه ترازو یک واژه و کلمه کلیدی یا این که عبارت خاص را در یک عصر خاص که معمولا یک ماه میباشد، کاوش می‌نمایند. وسعت جستجوی لغات کلیدی یک واحد سنجش گرانبها برای متخصصان بهینه سازی و صاحبان اینترنت‌وبسایت میباشد که میخواهند محتوای خویش را برای موتورهای کاوش باصرفه نمایند و ترافیک بیشتری را به اینترنت‌تارنما خویش جذب نمایند.

معیار جستجوی لغت ها کلیدی یک مضمون‌ اصلی در seo میباشد. این مضمون‌ به تعداد جستجوهای یک کلمه و واژه کلیدی یا این که عبارت خاص اشاره داراست که اشخاص در یک دوران مشخص و معلوم ایفا می دهند. فهم و شعور وسعت جستجوی یک کلمه و واژه کلیدی در گزینش ترافیک بالقوه یک اینترنت‌تارنما، ضروری میباشد. در صورتی‌که اینترنت‌تارنما به صدق برای آن لغت ها کلیدی با صرفه گردیده باشد، عبارات کلیدی با وسعت کاوش بالا میتوانند وسعت قابل توجهی از ترافیک ارگانیک را به ارمغان بیاورند. خلال این، وسعت جستجوی کلمه ها کلیدی قادر است داده ها مفیدی درباره‌ی تقاضای بازار برای تولیدات یا این که سرویس ها خاص ارائه دهد و به حصول‌وکارها در تدوین استراتژی‌های بازاریابی هدفمند یاری دهد.

مداقه فهمیدن وسعت کاوش کلمه و واژه کلیدی
درک کردن وسعت کاوش واژه کلیدی به یک سری عامل اساسی میباشد که در پی به آنها اشاره می کنیم:

شناسایی کلمه ها کلیدی دوست داستنی: داده‌های مرتبط با وسعت جستجوی واژه کلیدی قادر است به شما یاری دهد دوستداشتنی‌ترین کلمه ها کلیدی و لغات مربوط به صنعت خویش را شناسایی نمائید. با درک کردن وسعت جستجوی لغت ها کلیدی متعدد، میتوانید فرایندهای مرتبط با ساخت محتوای تارنما خویش حق تقدم‌بندی نمایید و روی کلمه ها کلیدی‌ای تمرکز نمائید که به احتمال زیاد ترافیک بیشتری را به سمت اینترنت‌تارنما شما هدایت می‌نمایند.
یافتن لغت ها کلیدی معدود رقابت: داده‌های مرتبط با وسعت جستجوی واژه کلیدی همینطور میتواند به شما یاری دهد کلیدواژه‌های نادر رقابتی را پیدا نمایید که می توانید در محتوای خویش مقصود قرار دهید. با مقصود قرار دادن کلمه ها کلیدی معدود رقابت، شانس بیشتری برای جايگاه‌بندی فراتر در نتیجه ها کاوش دارید که میتواند سبب به ترافیک بیشتر و قرار به دست آوردن اینترنت‌وبسایت شما در معرض روئت کرد یوزرها خواهد شد.
فهم روندهای کاوش: واحد سنجش وسعت جستجوی لغت ها کلیدی قادر است داده ها ارزشمندی در امر پروسه کاوش و کردار مخاطب مقصود شما ارائه دهد. با ردیابی وسعت جستجوی لغت ها کلیدی در طی مجال، میتوانید تغییرات کردار استفاده کننده را شناسایی کرده و استراتژی محتوای خویش را مطابق آن تهیه و تنظیم نمائید.
تجزیه و ارزیابی رقبا: فهمیدن وسعت جستجوی کلمه ها کلیدی میتواند به شما در اجرا تجزیه و بررسی رقبا و شناسایی حیطههایی که رقبای شما در آن چیره می‌باشند یاری دهد. با تجزیه و چک استراتژی‌های لغات کلیدی رقبای خویش، می توانید زمان‌های جدیدی را برای محتوای خویش شناسایی کرده و استراتژی seo تارنما خویش را بهبود داد.
لغات با چه وسعت جستجویی را بایستی غرض در اختیار بگذاریم؟
هنگامی حرف از غرض قرار دادن یک واژه و کلمه کلیدی برای محتوا یا این که شیت میگردد، یک سری فاکتور وجود دارااست آموزش سئو مشهد که می بایست در حیث بگیرید. یکی مهمترین فاکتورها وسعت کاوش واژه کلیدی میباشد. لغات کلیدی با وسعت جستجوی بالا ممکن میباشد دیدنی‌ترین آیتم به لحاظ برسند، البته اساسی میباشد که به حافظه داشته باشید که آن ها با رقابت بالاتری نیز یاروهمدم می‌باشند. به همین استدلال اصلی میباشد که ضمن وسعت کاوش بر ترازو رقابت واژه و کلمه کلیدی نیز تمرکز نمایید تمرکز فرمایید.

بازدید : 1
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 زمان : 11:41

درصورتی که از مرورگر کروم استعمال میکنید، با‌یقین اسم اکستنشن های کروم (Chrome Extensions) را شنیده اید. اکستنشن ها پلاگین هایی می‌باشند که بر روی مرورگر نصب گردیده و می‌توانند سعی آن را ارتقاء داده و خوب نمایند. در دنیای seo، این پلاگین ها مشابه افزونه های وردپرس میباشند، با این تفاوت که اکستنشن ها بسیار وسیع خیس بوده و مشتمل بر بخش اعظمی از حوزه های دیگر نیز می گردند. آموزش سئو در مشهد اشخاص متعددی از ابزارها و پلاگین های گوناگون برای امداد به seo وبسایت خویش استعمال می نمایند، ولی داده ها بسیار مفیدی را نیز می اقتدار روزمره از هر سرچ به دست آورد. اکستنشن های بهینه سازی کروم به ما این اذن را میدهند تا داده ها بیشتری را در هر لحظه از هر کاوش کسب کنیم. درین نوشته ی علمی، به نظارت 5 آیتم از پلاگین های گوگل کروم برای seo که می‌توانند به شما در seo وبسایت یاری نمایند، میپردازیم که بعضا از آن مبلغی و بعضا دیگر مجانی می باشند.

MozBar


در شرایطی‌که در دنیای seo خیلی تازه نباشید، با‌یقین اسم MOZ تحت عنوان یکی شایسته ترین ابزارهای بهینه سازی به گوشتان خورده میباشد. این پلاگین کروم به دو صورت مجانی و پریمیوم ارائه می‌شود که ورژن بدون پول آن تماما کاربردی میباشد. مبنی بر تارنما MOZ، مهم‌ترین خصوصیت های این اکستنشن عبارتند از:

غربال نتیجه ها برای کشورها و بخش ها گوناگون
اکران حاصل متبوع با سرعت بالا
نماد دادن PA و DA
نماد دادن عبارات کلیدی شیت
اکران لینک و پیوند های هر کاغذ و فالو، نوفالو، داخلی، و فرنگی بودن هر لینک و پیوند
برملا کردن المان های هر برگه و موقعیت HTTP
قابلیت و امکان ذخیره سازی داده ها دستیابی گردیده به صورت پوشه CSV
اکستنشن های گوگل کروم برای seo Ahrefs سئو Toolbar


Ahrefs نیز یکی از دیگر از دارای اسم و رسم ترین ابزارهای seo میباشد که هر سئوکاری با آن شناخت دارااست. بیشتر خصوصیت های این وب سایت مبلغی می باشند، البته اکستنشن آن به طور مجانی ارائه می‌شود. سازه به گفته تارنما Ahrefs، استعمال از این پلاگین قابلیت و امکان دسترسی به امکان های وبسایت را به شما نمی دهد.

مهم‌ترین خصوصیت های این پلاگین عبارتند از:

گزارش از شرایط بهینه سازی داخلی تارنما
رسیدگی پیوند های شکسته
تحقیق ریدایرکت ها
غربال میهن در اکران نتیجه ها
نظارت کل پیوند های وبسایت
Keywords Everywhere


Keywords Everywhere یک اکستنشن گوگل برای بهینه سازی میباشد که به شما در یافت کردن لغت ها کلیدی متعدد امداد می نماید. یک ورژن پریمیوم نیز از این Extension وجود داراست که قابلیت و امکان هایی مازاد مانند وسعت سرچ ماهیانه و CPC را نیز علامت می‌دهد. ورژن بدون‌پول این پلاگین به طور کامل فعالیت شما‌را خط مش می اندازد و لیست ذیل، امکان های آن را نماد میدهد.

معضل های بهینه سازی کلمه و واژه کلیدی سرچ گردیده
نمودار لغات کلیدی ترند گردیده
اکران لغت ها کلیدی LSI و Long-tail در سمت راست SERP
تقریب ترافیک ارگانیک 5000 کلمه و واژه کلیدی
اکران بک پیوند دامنه ها
اکستنشن های گوگل کروم برای بهینه سازی بهینه سازی Meta in 1 Click


بهینه سازی Meta in 1 Click ابزاری میباشد که تک تک داده ها و متا تگ های اساسی بهینه سازی را در دسترس شما قرار می‌دهد. این Extension داعیه می نماید که قادر است به بهبود بهینه سازی وبسایت و ارتقا ترافیک ارگانیک وب سایت شما یاری دهد. تمرکز این پلاگین بر مورد ها تحت میباشد: چگونگی و ارتفاع تایتل چگونگی و ارتفاع description URL Meta-robots ترتیب هدینگ ها تعداد عکس های سوای ALT تعداد لینک و پیوند ها وبسایت مپ WooRank یکی‌از دیگر از اکستنشن های کروم برای seo میباشد که زبانزد آموزش سئو مشهد سئوکاران میباشد. این پلاگین مدعی است که جدیدترین داده ها را به صورت مجانی در دست شما قرار داده و گزارشی بی نقص از تلاش وب سایت را به شما می‌دهد. خصوصیت های این پلاگین عبارتند از:

امداد به بازاریابی تارنما
بررسی بهینه سازی وبسایت
تحقیق Structured Data
رسیدگی بهینه سازی تکنیکال وب سایت
پژوهش بک لینک و پیوند ها
گزارش ترافیک وبسایت

بازدید : 4
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 11:00

اینکه بدانید زامبی پیج چیست، کوچکترین بخش این مورد اصلی میباشد! طریق شناسایی زامبی پیج در تارنما خیلی مهمتر از تک تک مورد ها مذکور تا به اینجاست. شما میتوانید با به کارگیری از ابزارهای متعدد seo، زامبی پیج‌های وبسایت خویش را شناسایی فرمائید. بعضا از این ابزارها عبارتند از: 1. شناسایی زامبی پیج با Google Search Console این ابزار به شما قابلیت میدهد تا ملاحظه کنید کدام صفحه های تارنما شما در نتیجه ها کاوش مرتبه‌بندی گردیده‌اند و چه تعداد کلیک اخذ کرده‌اند. شما می توانید از این داده ها برای شناسایی صفحاتی که ترافیک ناچیزی دارا‌هستند استعمال فرمایید. می توانید مانند تصویر پایین، ترتیب قرارگیری صفحه ها وبسایت را از معدود به زیاد گزینش فرمایید تا صفحه ها با ذیل ترین کلیک یا این که ایمپرشن را ملاحظه کنید.

بدین ترتیب می توانید آنها‌را شناسایی و لیست نمائید. درحال حاضر عالی میباشد این لیست را در یک مجال مشخص و معلوم، تماما نظارت نمایید. ملاحظه کنید این صفحه های(در باب هر موضوعی که ساخت گردیده‌اند)، بها باقیماندن در وب سایت را دارا‌هستند؟ در شرایطی که جواب شما آری میباشد، آن را در لیست صفحه ها آپدیتی آموزش سئو در مشهد قرار دهید. در صورتیکه هم خیر، کاغذ را فورا حذف نمائید.

2. انتخاب صفحه ها زامبی با SEMrush
دو‌مین راه و روش برای شناسایی صفحه های زامبی، به کار گیری از ابزار کارکشته SEMrush میباشد. این ابزار به شما قابلیت و امکان میدهد تا ترافیک ارگانیک، بک لینک و پیوند‌ها و بقیه معیارهای بهینه سازی را برای هر برگه از وبسایت خویش رسیدگی نمایید. شما می توانید از این داده ها برای شناسایی صفحاتی که کارایی ضعیفی دارا هستند به کار گیری نمایید.

3. شناسایی Zombie Page با Ahrefs
برای شناسایی صفحه های زامبی با به کار گیری از Ahrefs، میتوانید از ابزارهای متفاوت آن مانند Site Explorer و Content Explorer استعمال نمائید. آغاز وارد Ahrefs گردید و وبسایت خویش را وارد فرمائید. آن‌گاه از نصیب Site Explorer، می توانید لیست صفحه ها تارنما خویش را مبنی بر ترافیک، بازدید و بقیه معیارها تروتمیز فرمائید تا صفحه های زامبی را شناسایی نمائید.

همینطور می‌توانید از Content Explorer برای جستجوی محتواهایی که ترافیک مقداری دارا‌هستند و تحت عنوان صفحه های زامبی شناخته میشوند، به کار گیری فرمائید. با به کار گیری از این ابزار، میتوانید محتواهایی که نیاز به بهبود دارا هستند را شناسایی نمائید و آن‌ها‌را بهبود دهید یا این که حذف فرمایید تا با صرفه‌سازی بهتری برای تارنما خویش داشته باشید.

چطور زامبی پیج را از وب سایت حذف کنیم؟
همانگونه که در جواب گذشته توضیح دادم، زامبی پیج‌ها صفحاتی از سایت شما میباشند که ترافیک ناچیزی دارا هستند و هیچ ارزشی برای یوزرها یا این که موتورهای کاوش ارائه نمی‌دهند. این صفحه ها میتوانند اثر منفی بر سئوی وبسایت شما داشته باشند، به همین برهان می بایست آنها‌را شناسایی و حذف نمائید. در اینجا به یک‌سری نحوه برای حذف زامبی پیج‌ها از سایتتان اشاره می کنم:

1. حذف بی نقص Zombie Page
در حالتی که شیت دیگر برای شما ارزشی ندارد و محتوای آن منسوخ یا این که نامربوط گردیده است، شایسته ترین چاره حذف بی نقص آن از تارنما میباشد. با این شغل دیگر این ورقه بوسیله موتورهای کاوش ایندکس نمیشود و مشکلی برای سئوی وب سایت شما تولید نمی‌نماید.

2. ریدایرکت 301 آموزش سئو مشهد در صورتی برگه هنوز برای شما نفیس میباشد، البته محتوای آن نیاز به به‌روزرسانی دارااست یا این که به کاغذ دیگری در سایتتان مرتبط میباشد، میتوانید از ریدایرکت 301 استعمال نمائید. ریدایرکت 301 به موتورهای کاوش میگوید که برگه مهم به کاغذ تازه منتقل گردیده و اعتبار برگه مهم به شیت نو منتقل می گردد.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 53
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 58
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 707
  • بازدید سال : 2470
  • بازدید کلی : 4259
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی